صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۲

کارگر: پرسپولیس مقابل سپاهان مرا یاد دهه 60 انداخت

اشک‌های سیامک تعصبش را نشان داد

مسعود قراگزلو
خبر‌نگار
عباس کارگر پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازی خوب این تیم مقابل سپاهان باید ادامه داشته باشد و به دلیل پتانسیل بالای فنی که در نزد بازیکنان وجود دارد پرسپولیس در بقیه بازی‌هایش هم می‌تواند با نتیجه پر گل از سد حریفان بگذرد. جدا از اشاره به این مسأله او معتقد است نمایش قوی و پر گل پرسپولیس مقابل سپاهان، پیشکسوتان این تیم را یاد پرسپولیس دهه 60 انداخته و یاد و خاطره آن تیم را در ذهنش زنده کرده است.

 


به نظر از شرایط تیم پرسپولیس رضایت دارید؟
صرف‌نظر از هر نتیجه دیگری که رقم خورده من فکر می‌کنم بازی و نمایش بسیار قوی پرسپولیس مقابل سپاهان و نتیجه‌ای که رقم خورد جواب خوبی به منتقدان پرسپولیس داد.
 درست است که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و انگیزه‌ها و شرایط متفاوت است اما اگر پرسپولیس در هر بازی مانند بازی مقابل سپاهان ظاهر شود حریفانش را با اختلاف گل بالا شکست خواهد داد و راحت‌تر به چیزی می‌رسد که می‌خواهد و حریفان را متقاعد می‌کند که پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و حریفان روی تیم دیگری جز پرسپولیس برای قهرمانی حساب نکنند.
 برد پر گل تمام شد اما این برد تأثیر خیلی خوبی روی هواداران پرسپولیس گذاشت تا آنها قوی‌تر به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند و به موفقیت و آینده تیم‌شان خوشبین شوند.
به نظر حضور تماشاگران نسبتاً زیاد در رقم خوردن نتیجه پر گل پرسپولیس تأثیر‌گذار بود؟
بله من فکر می‌کنم حضور تماشاگران فراوان بازیکنان پرسپولیس را تهییج کرد تا بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بالاتری بجنگند و یکی از بهترین بازی‌های خودشان را انجام بدهند اما به هر حال لیگ و جام حذفی دو مقوله کاملاً مجزا از یکدیگر است و بازیکنان باید آن برد پر گل را فراموش کنند و در بازی‌های باقی مانده لیگ و جام حذفی پر قدرت‌تر از قبل کار کنند.
برای شما بازی و نتیجه پر گل مقابل سپاهان ظاهراً نوستالژی خاصی داشته است؟
بله دقیقاً بازی پر قدرت و پر گل پرسپولیس مقابل سپاهان که اتفاقاً آن تیم هم تیم پر قدرت و بزرگی است مرا یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت، دهه‌ای که در آن پرسپولیس در هر بازی حریفانش را با چند گل اختلاف شکست می‌داد و با بازی تمام تهاجمی و پر گل تیم‌های حریف را خسته و به نوعی کاملاً آزرده می‌ساخت.
بازی چه بازیکنانی را در تیم پرسپولیس بیشتر از بقیه پسندیدید؟
همه بازیکنان خیلی خوب ظاهر شدند و به نظرم خیلی خوب بودند اما هنانوف نشان داد که دوره افتش را در پرسپولیس سپری ساخته و گولسیانی هم نشان داد که سرمربی پرسپولیس می‌تواند روی او حساب خاصی باز کند. البته در این بین شخصاً خیلی اعتقاد دارم که یحیی باید از سروش بیشتر استفاده کرده و به او آزادی عمل بیشتری در خط میانی بدهد تا پرسپولیس از این بازیکن در امر سازندگی نهایت بهره را ببرد.
در این بین ترابی هم بازگشت قوی‌ای داشت و نشان داد که روی نفوذ او می‌توان بیشتر حساب کرد و از ارسال‌هایش هم به نحو بهتری بهره برد.
در رابطه با بازگشت سیامک نعمتی به پرسپولیس چه نظری دارید؟
سیامک بازیکن خوبی است که توانایی بازی در چند پست را دارد. افت مقطعی او موجب شد تا این بازیکن مورد غضب سرمربی پرسپولیس قرار بگیرد اما خوشحالم که به هر ترتیب شرایطی فراهم شد تا سیامک بماند تا مانند یک بازیکن وفادار دوباره بتواند به بهترین شکل در خدمت تیم محبوبش باشد و روزهای خوبش را در پرسپولیس تکرار کند؛ بازیکنی که اشکش بعد از گلزنی نشان داد چقدر به پرسپولیس متعصب است و در چند مدت گذشته چقدر اذیت شده است اما خوشحالم که سیامک برگشت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی