صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۷

تقویت کادر فنی تیم‌ملی هاکی روی یخ با دو مربی روس

شروع «دیوویژن 3» از امروز برای ایران

دو مربی روس تیم‌ملی هاکی روی یخ ایران برای هدایت ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های جهانی بوسنی به کادر فنی پیوستند.
پیکارهای جهانی دیوویژن ۳ مردان از صبح امروز و به میزبانی شهرسارایووی بوسنی برگزار می‌شود که به همین منظور ملی‌پوشان کشورمان دیروز وارد شهر محل برگزاری مسابقات شدند.
یوری لومکین و ولادیسلاو لومکین که دو سالی است به‌عنوان کمک‌مربی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند و در رقابت‌های مختلف در کنار کاوه صدقی به هدایت تیم ملی می‌پردازند، دیروز یکشنبه وارد محل اسکان ملی پوشان کشورمان شدند و در تمرینات تیم ملی حضور یافتند.
 تیم ملی هاکی روی یخ ایران در پیکارهای دیوویژن 3 جهان به مصاف تیم‌های قدرتمند و مدعی این رشته از جمله بوسنی میزبان، قرقیزستان، هنگ کنگ، سنگاپور و مالزی خواهد رفت.
ملی‌پوشان کشورمان سال گذشته برای نخستین بار در رقابت‌های بین‌المللی این رشته یعنی در رقابت‌های دیوویژن چهار به روی یخ رفتند و توانستند با کسب عنوان نایب قهرمانی به دیوویژن سه صعود کنند.
البته بعد از این موفقیت، با توجه به اختلافاتی که فدراسیون اسکیت با کاوه صدقی داشت، فعالیت‌های این رشته را تعطیل کرد تا این‌که حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان تصمیم گرفت این رشته را به فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی منتقل کند.
با این جا به جایی، کاوه صدقی بار دیگر هدایت ملی‌پوشان را بر عهده گرفت و همین باعث شد تا این رشته جان تازه بگیرد و آماده حضور در رقابت‌های دیوویژن 3
شود.
بیش از دو ماه است که ملی‌پوشان ایران بصورت مستمر در اردوهای آماده‌سازی به‌سر می‌برند تا خلأیی که با تعطیلی تمرینات ایجاد شده بود را جبران کنند. با وجود همه مشکلات، کاوه صدقی معتقد است که این تیم همه توانش را برای ارائه یک عملکرد خوب مقابل حریفانش به‌کار می‌گیرد.
 
امروز، رویارویی
ایران با مالزی
تیم ملی هاکی روی یخ ایران، امروز در اولین بازی خود در رقابت‌های دیوویژن 3، به مصاف مالزی می‌رود. این بازی از ساعت 19 آغاز می‌شود.
برنامه سایر دیدارهای ایران در رقابت‌های جهانی دیوویژن 3 به این ترتیب است:
سه‌شنبه، ۹ اسفند
ایران-هنگ کنگ، ساعت ۱۹
پنجشنبه، ۱۱اسفند
ایران – بوسنی، ساعت ۲۲:۳۰
جمعه، ۱۲ اسفند
ایران - قرقیزستان،  ساعت ۱۹
یکشنبه،  ۱۴ اسفند
ایران – سنگاپور،  ساعت ۱۵:۳۰


ZOOM
حرفه‌ای مانند تیم ملی هاکی روی یخ
تیم ملی هاکی روی یخ در حالی از امروز رقابت‌هایش را در دیویژن 3 آغاز می‌کند که برای صعود به یک سطح بالاتر رقابت سختی با حریفانش دارد. این تیم امروز به مصاف مالزی می‌رود و تا 14 اسفند، چهار بازی دیگر باید انجام بدهد. جالب است که در فاصله یک روز مانده به این رقابت‌ها رفتار حرفه‌ای از سوی بازیکنان این تیم می‌بینیم. ملی‌پوشان کشورمان در شروع مسابقات اقدام حرفه‌ای انجام داده‌اند که باید الگویی برای همه ملی‌پوشان در رشته‌های مختلف باشند. اعضای تیم ملی هاکی روی یخ ایران روز یکشنبه با انتشار استوری مشترکی تأکید کردند که برای تمرکز داشتن روی مسابقات هیچ فعالیتی در فضای مجازی نخواهند داشت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی