صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۳

حسین عبدی: پرسپولیس کار سختی مقابل مسجد سلیمان ندارد

حسین عبدی، هافبک اسبق پرسپولیس و مربی فعلی تیم ملی نوجوانان کشورمان ادامه موفقیت‌های پرسپولیس را بسته به عملکرد خود بازیکنان پرسپولیس می‌داند. به بهانه مسائل اخیر پرسپولیس گفت‌و‌گویی با عبدی داشتیم.

برد پر گل پرسپولیس مقابل سپاهان سورپرایزتان نکرد؟
به هر حال فوتبال همین است و بازی و نتیجه در  فوتبال تحت تأثیر خیلی از مسائل قرار دارد. از شرایط تمرینی بگیرید تا مسائل اجتماعی و روحی روانی و بعضی از موارد دیگر که می‌تواند تیم را در بهترین شرایط ممکن قرار دهد. پرسپولیس هم شرایط خوبی داشت و موفق شد خودش را به بهترین شکل ممکن نشان دهد و به بردی پر گل در جام حذفی برسد که در ادامه راه حتماً به پرسپولیس کمک خواهد کرد.
آیا پرسپولیس با شرایطی که دارد در بازی بعدی‌اش مقابل مسجد سلیمان برنده خواهد شد یا مانند بازی مقابل هوادار باز هم غافلگیر خواهد شد؟!
به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد و هر چیزی در آن امکان‌پذیر است. پرسپولیس هم در بازی‌های بعدی‌اش بهتر بازی خواهد کرد. بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را دیدم؛ در آن دیدار که بازی سریعی هم بود اخراج بازیکن سپاهان خیلی به سود پرسپولیس تمام شد اما در هر حال تیم پرسپولیس باید با قدرت به کار خودش ادامه دهد و مراقب باشد که روندش سینوسی نشود چون بحث لیگ و جام حذفی دو مقوله کاملاً مجزاست. از این رو در لیگ باید خیلی بهتر بازی کنند و مراقب خودشان باشند که بهترین عملکرد را داشته باشند. تیم مسجدسلیمان هم فاصله زیادی با پرسپولیس دارد و حضور مربی جدید هم برای تیم جنوبی ممکن است دوجانبه باشد یعنی هم به سود تیم مسجدسلیمان باشد و به این تیم شوک بدهد و هم ممکن است به جهت حضور مربی جدیدش این تیم به نوعی با سردرگمی مواجه شود اما هر چه که هست به نظرم پرسپولیس کار شاقی مقابل تیم مسجدسلیمان ندارد و اگر بازیکنان پرسپولیس تمرکز لازم را داشته باشند حتماً موفق خواهند شد. این موضوع که همیشه تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس دفاع می‌کنند چیز جدیدی نیست اما در این بین اینکه پرسپولیس چگونه باشد و به چه شکل ظاهر شود همه چیز به خود پرسپولیس بستگی خواهد داشت.
با درخشش مهاجمان پرسپولیس به نظر نباید دیگر نگران غیبت دیاباته بود؟
به نظرم نباید در هیچ رابطه‌ای خیال راحت داشت و باید هر روز بیشتر تمرین کرد و با تمرکز بالاتر به کار خودشان ادامه بدهند با این اوصاف همه چیز به نوع تمرینات و کار روحی روانی بستگی دارد و در این بین تکرار گلزنی عیسی هم به نوع تمرین و اجرای مناسب خواسته‌های سرمربی از او بستگی دارد.
در رابطه با شرایط پرسپولیس و احتمال موفقیتش در لیگ و جام حذفی چه صحبتی دارید؟
شرایط بازی‌های حذفی به روز بازی بستگی دارد اما در لیگ باید بهتر کار کرد چون یک پروسه طولانی را پیش رو داریم و تصورم این است که در جام حذفی راه کوتاه‌تری برای پرسپولیس وجود دارد. اما به هر حال پرسپولیس می‌تواند بهترین علمکرد را داشته باشد تا به خواسته‌اش برسد.
با شوکی که پرسپولیس به سپاهان وارد کرد به نظر این تیم چند هفته تحت تأثیر شوک ناشی از آن باخت قرار خواهد داشت؟
بله برد پرگل به تیم سپاهان شوک وارد کرد اما به هر حال پرسپولیس باید در بازی‌های خودش برنده شود و به نتایج حریف کاری نداشته باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی