صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۶

خبر

تعویق مجمع تکواندو به‌دلیل سانحه برای وزیر ورزش
سجادی قول داده خودش بیاید!
حادثه سقوط بالگرد حامل مسئولان ورزش کشور و درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش باعث شد تا با تصمیم هادی ساعی مجمع فوق‌العاده فدراسیون تکواندو به تعویق بیفتد. فدراسیون تکواندو با احترام به درگذشت یکی از مدیران توانمند و شایسته وزارت ورزش و همچنین آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و جوانان، مجمع فوق‌العاده که قرار بود ۱۵ اسفند برگزار شود را به زمان دیگری موکول کرد. در جلسه اخیر ساعی با سجادی، وزیر ورزش قول داده بود که در مجمع فدراسیون تکواندو شرکت کند بر همین اساس تا زمان بهبودی کامل ایشان، مجمع فوق به تعویق می‌افتد.
 
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد در مصر
فیروزپور به فینال نرسید
مسابقات دو وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال 2023) جام ابراهیم مصطفی، از ظهر دیروز در شهر اسکندریه مصر آغاز شد. تیم منتخب کشتی آزاد با 4 کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت کرده که امیرحسین فیروزپور در وزن 97 کیلوگرم اولین نماینده ایران در روز نخست بود که از رسیدن به فینال باز ماند. فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مصطفی الدرس از مصر را مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. او در این مرحله با نتیجه 11 بر 4 مخسود ویسالوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله مقابل زبیگنیو بارانوفسکی دارنده مدال نقره و برنز اروپا از لهستان با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. شکست مقابل کشتی‌گیر لهستانی کمی دور از انتظار بود و حداقل توقع می‌رفت که او در فینال حاضر باشد. از بین کشتی‌گیران سرشناس فقط تساکلوف از اسلواکی در این رقابت‌ها حضور دارد.
 
لیگ جهانی کاراته وان امارات
9 مدال برای ایران
کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا، یک‌مدال نقره و هفت مدال برنز شدند. دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره 2023 با برگزاری مسابقات کاتا و کومیته رده سنی جوانان دختران و پسران پیگیری شد و در پایان کاراته‌کاهای ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هفت برنز شدند. فاطمه زهرا سعید‌آبادی در وزن 53- کیلوگرم تنها طلایی ایران بود و پریا علیزاده در وزن 59- کیلوگرم هم مدال نقره را به دست آورد. پوریا یعقوبی در کاتا انفرادی جوانان، زهرا ابراهیمی در وزن 48- کیلوگرم جوانان، فاطمه اصل زارع در وزن 59- کیلوگرم جوانان، زهرا رحیم‌پور در وزن 66+ کیلوگرم جوانان، محمدجواد صفری در وزن 68- کیلوگرم جوانان، محمدرضا ترابی در وزن 76- کیلوگرم جوانان، امیرعباس کاووسی در وزن 76+ کیلوگرم جوانان صاحب مدال برنز این مسابقات شدند. این رقابت‌ها از پنجشنبه 4 اسفند آغاز و تا یکشنبه 7 اسفند ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی