صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۷

مصاحبه

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس:
پیگیر وضعیت سلامتی سجادی و همراهانش هستیم
بالگرد حامل وزیر ورزش(حمید سجادی)عصر پنجشنبه گذشته هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه برای بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که بعد از حادثه‌ای که برای هلیکوپتر وزیر ورزش رخ داد بلافاصله پیگیر وضعیت سلامتی وزیر ورزش و همراهانش هستیم.
احمد راستینه با اشاره به وقوع حادثه برای بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در شهرستان بافت، می‌گوید: «از لحظه وقوع این حادثه پیگیر اخبار مربوطه و وضعیت سلامتی وزیر هستم؛ همچنین امیدوارم مشکل خاصی برای ایشان پیش نیاید و در راستای خدمت به جامعه ورزشی کشور بتوانند با حفظ سلامتی در این عرصه حضور داشته باشند.»
راستینه ادامه می‌دهد: «باید دقیق علت وقوع این حادثه بررسی و از تکرار آن جلوگیری شود. امیدوارم مصدومان این حادثه هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورند.»
 

محسن معتمد‌کیا:
حال وزیر ورزش رو به بهبودی است
با اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شرایط حمید سجادی پس از سانحه سقوط بالگرد رو به بهبودی است. محسن معتمد‌کیا، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و یکی از افراد حاضر در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش درباره جزئیات این حادثه می‌گوید: «روز چهارشنبه آقای دکتر سجادی از جلسه هیأت دولت برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به شهر سیرجان سفر کردند. بعد از افتتاح حدود ساعت 13:30 صبح به کرمان رسیدیم. در کرمان اجلاس مدیران کل ورزش و جوانان برگزار شد و بعد از آن قرار بود به چندین شهرستان استان کرمان برای بازدید از پروژه‌های ورزشی برویم. ابتدا به شهر رابر رفتیم و بازدید داشتیم. بعد از آن قرار بود به بافت برویم که موقع فرود، بالگرد دچار حادثه شد. من چیز زیادی به یاد ندارم ولی وقتی که بالگرد قصد فرود آمدن داشت، دچار نقص شد. دو نفر از محافظان ایستادند و بعد از آن چیزی به یاد ندارم و سر از بیمارستان بافت درآوردیم.»
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت حمید سجادی می‌گوید: «جا دارد از پرسنل بیمارستان شهید باهنر کرمان تشکر کنم. آن چیزی که دقایق پیش با ارتباط تلفنی مطلع شدم، وضع آقای سجادی نسبت به شب گذشته با دعای خیر مردم بهتر شده است و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.»

 
علیرضا پورسلمان:
پس از سقوط کتف و ریه‌ام به‌شدت آسیب دید
علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی اعلام کرد که در اثر سانحه بالگرد حاوی وزیر ورزش که او هم درآن بالگرد بوده، به‌شدت از ناحیه کتف و ریه‌هایش آسیب دیده و مصدوم شده است.
پورسلمان می‌گوید: «خدا را شکر حال عمومی من خوب است. امیدوارم دوستانی که بستری و ناخوش‌احوال هستند نیز زودتر بهبود یابند. وزیر ورزش هم آسیب دیده است که امیدوارم حال او بهتر شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی