صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و چهار - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و چهار - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

خبر و مصاحبه

تمجید اسطوره اینتر از طارمی
جوزپه برگومی، اسطوره اینتر در آستانه بازی این تیم مقابل پورتو در لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از مهدی طارمی پرداخت. برگومی درباره اهمیت میزبانی اینتر گفت: «اینتر بازی خیلی مهمی در خانه مقابل پورتو دارد و باید از این دیدار به بهترین شکل ممکن استفاده کند. نباید فرصت میزبانی را از دست بدهیم و باید تمام تلاشمان را بکنیم گل نخوریم و بتوانیم حتماً برنده شویم.» برگومی درباره نقاط قوت پورتو اضافه کرد: «آنها تیمی هستند که می‌توانند با سیستم 2-4-4 یا 3-3-4 بازی کنند اما به شدت به طارمی وابسته‌اند. طارمی بازیکنی است که بیشترین موقعیت‌ها را در لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کرده است. اینتر باید این شجاعت را داشته باشد که بازی آنها را خراب کند و نگذارد طارمی بازی همیشگی خود را بکند. طارمی بازیکنی است که مدافعان اینتر باید هر طور شده متوقفش کنند.»
او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: «اینتر برای بردن بازی‌ها باید بازیکنان زیادی را در خط حمله به کار گیرد. نباید انتظار داشته باشیم به سادگی گل بزنیم. احتمالاً بازی نزدیک و سختی خواهد شد ولی باید هجومی باشیم. در مورد اینکه در ابتدا چه کسی باید در خط حمله به میدان برود، می‌توانم بگویم که نظر من حضور لائوتارو در زمین است. ژکو در حال حاضر شرایط خوبی دارد و اعتماد به ‌نفس زیادی پیدا کرده است اما اینتر همچنان به لوکاکوی واقعی نیاز دارد که در کنار لائوتارو موقعیت گلزنی ایجاد کند.»


جلسه آموزشی در سازمان لیگ
عصر دیروز مسئولان AFC یوگش دسایی مدیر ارشد بخش آسیای مرکزی، لازاروس جانسن مسئول برنامه‌ریزی راهبردی و مشاوره‌ای و روزبه میاحی مدیر بخش آسیای مرکزی در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شدند و بعد از جلسه با محمدرضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ، نشست مشترکی با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران از جمله سهیل مهدی مدیر مسابقات، حجت‌اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، اکبر شکاری مدیر اداری- مالی، مهدی کرامتی مدیر آی تی سازمان لیگ، مهرداد شفیعی مسئول لیگ یک، فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات و... برگزار کردند.
مأموریت این گروه که به دعوت فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده‌اند کمک به ارتقای ساختار و مدیریت فوتبال کشور است و در این نشست ضمن مرور آیین‌نامه‌های مختلف برگزاری مسابقات، صدور مجوز حرفه‌ای، رسانه و... با مدیران سازمان لیگ به بحث و تبادل نظر پرداختند.


امیدواری فتاحی
به صعود فولاد
فولاد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی سختی مقابل الهلال دارد، ولی سعید فتاحی نسبت به صعود امیدوار است. قائم مقام باشگاه فولاد که در قرعه‌کشی دیروز شرکت کرده بود، گفت: «ابتدا به همه تیم‌هایی که به این مرحله صعود کردند تبریک می‌گویم. قطعاً چهار تیم این مرحله، چهار تیم قوی منطقه غرب هستند و مطمئناً با برنامه‌ریزی که کادر فنی ما کرده است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از این مرحله عبور و به نیمه نهایی صعود کنیم.» فتاحی اضافه کرد: «از هواداران‌مان می‌خواهیم همان‌طور که تا الان پشت تیم ما بودند، دعای خیرشان شامل حال ما شود و به ما انرژی مثبت بدهند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی