صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و سه - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و سه - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

خبر و مصاحبه

صعود آسان الشباب با درخشش بانگا
الشباب عربستان برای صعود مقابل نسف قارشی کار آسانی داشت و حریف ازبکستانی‌اش را با دو گل شکست داد. ستاره الشباب در این بازی اور بانگا، هافبک سابق تیم ملی آرژانتین بود که گل دوم تیمش را زد. حسین القحطانی زننده گل اول الشباب در این بازی بود.
ویسنته پریس، سرمربی اسپانیایی الشباب بعد از این بازی گفت: «از این برد خوشحالم. ما خوب بازی کردیم و به بازیکنان بابت نمایش‌شان تبریک می‌گویم. می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، ولی من گلایه‌ای ندارم. امیدوارم در بازی بعدی بهتر از این باشیم.»
الشباب در مرحله یک چهارم نهایی کار سخت‌تری دارد و با برنده بازی الهلال – شباب الاهلی امارات روبرو می‌شود. پریس گفت: «ما می‌خواستیم به این مرحله برسیم و حالا منتظر حریف بعدی هستیم. تمام تیم‌های لیگ قهرمانان قوی هستند و بازیکنان خوبی دارند. هنوز خیلی زود است که به فینال فکر کنیم و فعلاً باید به دنبال ریکاوری و آماده‌ شدن برای بازی بعدی باشیم.»


آرمان رمضانی:  عطش زیادی برای گلزنی داشتم
استقـــــــــــــــلال دیروز در‌ مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی، با دو گل ملوان را برد. آرمان رمضانی که گل دوم استقلال را به ثمر رساند، پس از این مسابقه گفت: «بازی مهمی بود و خدا را شکر که بردیم. امسال تعدادی از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم و منتظر یک فرصت بودم. مقابل ملوان اولین بار بود که زمان بیشتری برای بازی داشتم و انگیزه‌ و عطشم برای گلزنی زیاد بود.» رمضانی درباره تعداد زیاد مهاجمان این تیم که باعث می‌شود تا فرصت کمی به او برسد، گفت: این تصمیم با مربی است. استقلال این روزها روی روال است و 6-5 بازی متوالی را برده‌ایم. امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد. من هم هرگاه وارد زمین شوم، تمام توانم را می‌گذارم و برایم تفاوتی ندارد چند دقیقه بازی کنم.»

خسرو حیدری: ملوان ما را خوب می‌شناخت
خسرو حیدری معتقد است هیجان ریکاردو ساپینتو در کنار زمین انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. او پس از پیروزی استقلال برابر ملوان گفت: «با توجه به اینکه ما چند بار با ملوان بازی کرده بودیم، آنها ما را می‌شناختند و بازی را بسته بودند. از ابتدا ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کردند و عقب جمع شدند و کار را سخت کرده بودند. در نیمه دوم با صحبت‌های آقای ساپینتو توانستیم بهتر بازی را شروع کنیم و از طرفی با اخراج بازیکنشان هم فضای بیشتری به ما دادند که توانستیم به  گل برسیم»
حیدری درباره محرومیت ساپینتو و هجمه‌هایی که علیه او شکل گرفته هم توضیح داد: «بیش از حد روی ایشان حساس شده‌اند و سریع هم محرومیت او را اعلام می‌کنند.» وی درباره عذرخواهی ساپینتو توضیح داد: «او متنی را تهیه کرده‌ است. برخی مسائل هست که برای کشور خودشان است. یک زمانی ما می‌گوییم لعنتی گل نشد و چرا اینطور شد. آنها هم همین مسائل را دارند و فکر نمی‌کنم بی‌احترامی باشد. روی نیمکت سپاهان هم من دیدم که پرتغالی‌ها کلماتی را به زبان می‌آوردند که چیز خاصی نیست.»

جستجو
آرشیو تاریخی