تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی مقابل مصر پیامی صادر کرد و نوشت:
«از ایران آمدهایم…
از سرزمینی که هزاران سال، شرافت را بالاتر از پیروزی دانسته است. برای ما، فوتبال فقط رقابت برای نتیجه نیست؛
آزمونی است برای شخصیت.
شاید بتوان با هر راهی امتیاز گرفت، اما احترام را نه.
شاید بتوان از یک گروه صعود کرد، اما از قضاوت تاریخ، تنها با جوانمردی میتوان سربلند عبور کرد.
Fair Play یک بند از قوانین فوتبال نیست؛روح فوتبال است.
سپاس، سیاتل؛ برای میهماننوازیات
و سپاس از همه ایرانیان…
که قلب، صدا و تمام وجودشان را برای ایران به میدان آوردند.
ایران، همیشه سربلند.»