5 تیر پرسپولیس با چادرملو بازی می‌کند

لیگ بیست و ششم از 16 مرداد کلید می‌خورد

با تصویب هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، لیگ برتر فصل آینده با حضور ۱۸ تیم از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
بر اساس این جدول ۳ نماینده برای حضور در مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌ این‌ ترتیب معرفی می‌شوند؛ تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر به لیگ نخبگان راه‌یافته و نماینده سوم که باید در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا حضور یابد، بعد از برگزاری دیدار سه‌جانبه تعیین می‌شود. براین‌ اساس در روز ۵ تیرماه پرسپولیس و چادرملوی اردکان به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه در روز ۸ تیرماه به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.
همچنین بر اساس مصوبه هیأت رئیسه مقرر شد تیم انتهای جدول لیگ برتر (مس رفسنجان) در تک دیدار پلی‌آف و در زمین بی‌طرف چهارشنبه ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم جدول لیگ یک فصل جاری برود. برنده این دیدار به همراه تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ یک فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهند داشت.
دوره بعدی لیگ برتر با حضور ۱۸ تیم از روز جمعه ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد و در پایان فصل ۴ تیم انتهایی جدول به لیگ یک سقوط می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی