در حافظه موقت ذخیره شد...
شروع اردوی بانوان هندبال در نصف جهان
تمرین برای بازی بهتر در ناگویا
بانوان هندبال ایران در کمپ صفائیه مبارکه اصفهان و به میزبانی باشگاه سپاهان، دومین مرحله از تمرینات آمادهسازی خود را پشت سر میگذارد؛ اردویی که با حضور بازیکنان جوان و باانگیزه، بهعنوان بخشی از برنامهریزی فنی برای حضور موفق در بازیهای آسیایی ناگویا دنبال میشود. ملیپوشان هندبال بانوان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی ریاض عربستان برگزار شد، موفق شدند روی سکوی سومی ایستاده و مدال برنز این رقابتها را برای نخستین بار در تاریخ این رقابتها در ششمین دوره بازیها از آن خود کنند. حالا کادرفنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در نظر دارد با برگزاری اردوهای آمادهسازی ایدهآل برای ملیپوشان، هندبالیستهای کشورمان را مهیای حضوری درخشان در بازیهای آسیایی 2026 ناگویا کنند. تورنمنتی معتبر که قطعاً درخشش و کسب مدال در آن برای هندبال و ورزش ایران مهم و حیاتی است. قطعاً دختران شایسته هندبال ایران توانمندی و پتانسیل کسب بهترین نتایج را در بازیهای ناگویا دارند. به همین دلیل میتوان روی موفقیت و درخشش آنها در بازیهای 2026 امیدوار بود و دل بست. در سال گذشته هر چقدر هندبال مردان در عرصه بینالمللی ناکام بود، دختران شایسته هندبال کشورمان ناکامی مردان را جبران کرده و موفق شدند نتایج قابل قبولی را به نام خود ثبت کنند.
