نخستین عکس از لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک با لباس فراری 400 هزار دلار برای حامیان مالی این تیم به ارمغان آورد.
سود انتشار این عکس برای یکی از اسپانسرهای فراری یعنی اچپی 62100 دلار تخمین زده میشود و تیم ایتالیایی نیز به تنهایی 50 هزار دلار به دست آورد.
دیگر اسپانسر فراری یعنی شل کمی بیشتر از فراری دریافت کرد و درآمد آن از این انتشار 52.1 هزار دلار برآورد شد. همچنین پست همیلتون حدود 11 میلیون لایک در شبکههای اجتماعی دریافت کرده است که آن را به محبوبترین پست فرمول یک در تاریخ رسانههای اجتماعی تبدیل کرده است.