اردوگاه سرخ

جواب تکراری گاریدو درباره زمین
در نشست خبری دیروز وقتی از گاریدو درباره زمین شهرقدس پرسیده شد گفت: «من فکر می‌کنم درباره این موضوع خیلی صحبت کردم و هر هفته حرف می‌زنیم. من باید جواب کاملی بدهم. به عنوان سرمربی من دوست دارم در زمین خودمان با تماشاگران خودمان و چمن خوب کار کنم ولی من این امتیاز را ندارم. در شروع فصل این پوئن مثبت را نداشتم و متأسفانه نتوانستم در زمین خودم بازی کنم اما این مشکلات هستند و ما باید راهکار خودمان را داشته باشیم. باید درخواست کنیم از زمینی که بازی می‌کنیم بهترین شرایط نگهداری چمن را داشته باشند و خودمان هم بهترین کیفیت را داشته باشیم. ان‌شاءالله این زمانی که در زمین خودمان بازی نمی‌کنیم کوتاه باشد و بعد از آن در زمین خودمان حضور داشته باشیم.»


تعریف سرمربی از صحرایی
سرمربی پرسپولیس درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: «فرصت‌ها هدیه نمی‌شود و بازیکنان جوان این فرصت‌ها را کسب می‌کنند. هر کس از آن استفاده کند می‌تواند دوباره به دست بیاورد. برای سرمربی دو شرایط وجود دارد: می‌خواهد بازی‌ها را ببرد و و تمرینات را نگاه می‌کند. بازیکنانی که داخل تمرین خوب نیستند از فرصت استفاده نمی‌برند و برعکس آن. درباره بازیکنان جوان صحبت می‌کنیم و مطمئناً به تجربه هم نیاز دارند. آنها باید از نظر ذهنی قوی باشند. بازی‌های اولیه است و باید بدانند چطور مدیریت کنند. خیلی خوشحالم از عملکرد صحرایی و در دیدار با السد بازی خوبی انجام داد. او در تمرینات خوب بود و الان باید تمرکز داشته باشد و بداند در آینده اتفاقات خوبی می‌خواهد برای او بیفتد. برای بازیکنان جوان فرصت هدیه داده نمی‌شود و باید آن را کسب کنند. فکر کنم پیام واضح است: وقتی کار کنی می‌توانی بازی کنی وقتی در تمرینات سطح خوبی داشته باشی بازی می‌کنی و واضح است وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند حتماً دلیلی دارد».


واکنش خلیلی به اتهام خان‌محمدی
محسن خلیلی درباره برکناری حسن خان‌محمدی گفت: «ما در تصمیمی مدیریتی آقای خان‌محمدی را برکنار کردیم که علت آن هم بحث فنی بود و هم بحث غیرفنی که نمی‌خواهم فعلاً آن را باز کنم، اما این را بگویم که هیچ پولی جابه‌جا نشده بود و خود ایشان هم فقط یک مرتبه چنین حرفی زده بود.» مدیر آکادمی پرسپولیس تأکید کرد: «اگر شخصی بدون هماهنگی آکادمی و باشگاه از خانواده‌ای پول بگیرد، به محض اینکه مطلع شویم سریع برخورد می‌کنیم و او را از مجموعه جدا می‌کنیم. از نهادهای نظارتی هم تشکر می‌کنم که حواسشان خیلی به مسائل هست و به ماجرای آکادمی پرسپولیس هم ورود کردند و همه چیز را بررسی کردند و دیدند که شرایط آکادمی سالم است. فقط به یک مورد برخورد کردند که مدارکش به باشگاه داده شد و درباره‌اش تصمیم گرفتیم.»


جایگاه سومی در آسیا
رنکینگ فوتبال دیتابیس با تثبیت جایگاه سومی پرسپولیس اعلام شد. پرسپولیس که در آستانه واگذاری رتبه سوم خود به استقلال بود، حالا با نتایج بهتر در لیگ توانسته این جایگاه را تثبیت کند و در رتبه ۱۱۷ جهان هم قرار بگیرد. این در حالی است که پرسپولیس برای هشتمین سال متوالی به عنوان بهترین تیم ایرانی آسیا سال میلادی را به پایان خواهد رساند و بالاتر از سایر تیم‌ها خواهد بود. با این حال در آسیا، الهلال و النصر همچنان صدرنشین هستند اما پرسپولیس با نزدیکی به النصر شانس تصاحب جایگاه این تیم را دارد.


جزئیات زورگیری از تیم نونهالان
محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس ماجرای زورگیری از بازیکنان تیم نونهالان را اینطور توضیح داد: «متأسفانه چند روز پیش بود که سرپرست تیم نونهالان با من تماس گرفت و گزارش این حادثه را داد. چند بازیکن ما در ایستگاه اتوبوس کنار ورزشگاه کارگران منتظر بوده‌اند که خودرویی مقابل آنها توقف می‌کند و سه نفر که سلاح سرد و گرم به همراه داشتند شروع به تهدید بچه‌ها می‌کنند و موبایل و لوازم شخصی آنها را به سرقت می‌برند. به یکی از بچه‌ها که کمی مقاومت کرده بود نیز آسیب وارد می‌کنند. 5 بازیکن مورد سرقت قرار گرفتند و 2 بازیکن هم توانستند از آن محل فرار کنند.» او در این باره که «چرا تمرین نونهالان در ساعت 8 شب تعطیل شده؟» گفت: «ساعت تمرین نونهالان با تیم امید خیلی متفاوت است چون تا از مدرسه تعطیل شوند و خود را محل تمرین برسانند کمی طول می‌کشد. از طرفی به خاطر زمین چمن هم این مشکل را داریم که با توجه به اجاره سالیانه زمین‌ها، پیدا کردن سانس تمرین برای نونهالان کمی مشکل بود.»


نونهالان در دوقدمی صدر
شاگردان مسعود زارعی در تیم نونهالان در هفته دوازدهم بازی‌ها، میهمان تیم شاهین بودند که با گل‌های علی دارایی و علیرضا عظیمی با نتیجه دو بر صفر این بازی را به سود خود اختصاص دادند و ۲۵ امتیازی شدند. سرخپوشان نونهال در حال حاضر در فاصله دو امتیازی تا صدر جدول در جایگاه سوم قرار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی