اردوگاه سرخ

 به فیفا شکایت کنید پول بگیرید
ایسنا خبر داده بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با شکایت سه مهاجم خارجی مشخص شده مدیران باشگاه پرسپولیس عامدانه به دنبال این هستند که مربیان و بازیکنان خارجی که از این باشگاه طلبکار هستند، به فیفا شکایت کنند و حکم قطعی صادر شود تا از این طریق بتوانند با استفاده از مطالبات باشگاه نزد فیفا، پول طلبکاران را بدهند. باشگاه پرسپولیس به خاطر حضور بازیکنانش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، حدود ۸۰۰ هزار دلار پاداش از فیفا دریافت کرده اما به خاطر تحریم‌ها نمی‌تواند این پول را از فیفا دریافت کند.


مدیربرنامه نبیل تکذیب می‌کند
 با وجود تأکید اخبار رسانه‌ها مبنی بر اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با شکایت نبیل باهویی، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا بسته شده اما مدیر برنامه یا همان واسطه انتقال باهویی به پرسپولیس می‌گوید این مهاجم دخالتی در بسته شدن پنجره پرسپولیس ندارد. ارسلان مرتاض در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی می‌گوید: «رقم دقیق مطالبات باهویی یادم نیست اما او با باشگاه مشکلی ندارد. وکیل نبیل با باشگاه در ارتباط است و خیلی وقت است با هم درباره نحوه دریافت مطالبات توافق کرده‌اند.» وی ادامه می‌دهد: «شما لینک اعلام حکم فیفا که مشخص شده نبیل پنجره پرسپولیس را بسته باشد دیده‌اید؟ واقعیت اینکه آن دو بازیکن دیگر می‌توانند پنجره را ببندند اما نبیل نه.» مرتاض می‌گوید: «متأسفانه بعضاً شیطنت‌هایی درباره ارتباط نبیل با پرسپولیس مطرح می‌شود. هنوز یک سال نیست که این بازیکن از پرسپولیس جدا شده، پس چطور می‌تواند پنجره باشگاه را ببندد. همان طور که گفتم وکیل این بازیکن با باشگاه توافق کرده و پرونده بی‌سر و صدا جمع شده است.»


رد اعتراض پرسپولیس درباره صحرایی
کمیته استیناف، آرای خود را درباره اعتراض پرسپولیس به محرومیت و جریمه مدافع جوان این تیم اعلام کرد: در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای سهیل صحرایی بازیکن تیم پرسپولیس تهران به یک میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر به دلیل رفتار غیرورزشی که سبب تحریک هواداران تیم مقابل شد، صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض‌عنه وارد کند، به عمل نیامده است، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با تعدیل مبلغ جریمه نقدی به سی‌میلیون تومان تأیید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.
 

شهرقدس میزبان بازی با شمس‌آذر
پرسپولیس که در این فصل یک‌بار در لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس از آلومینیوم اراک و یک‌بار دیگر در لیگ نخبگان آسیا از پاختاکور ازبکستان میزبانی کرده بود، برای سومین بار قرار است در این استادیوم به میدان برود. بنابر اعلام سازمان لیگ، مسابقه آینده پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر مقابل شمس‌آذر قزوین از ساعت 19:15 روز شنبه، پنجم آبان‌ماه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی