خبر

محرومیت تعلیقی مازیار زارع به جریان افتاد
بازی نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، حواشی خاص خودش را داشت. در همین خصوص با توجه به گزارش ناظر بازی، مازیار زارع، سرمربی ملوان بندرانزلی به علت رفتار غیر ورزشی به جریمه نقدی کم ۵ میلیون تومانی محکوم شد اما این حکم باعث شد محرومیت تعلیقی او به جریان بیفتد و قطعی شود. با اعلام کمیته انضباطی، حکم یک جلسه محرومیت تعلیقی مازیار زارع که در تاریخ ۱۴۰۳/۷/۹ برای او صادر شده بود به حالت اجرایی درآمد و در بازی رسمی بعد اعمال می‌شود. بازی هفته هشتم ملوان با پرسپولیس لغو شد و قوی سپید ۴ آبان باید به مصاف مس رفسنجان برود و به این ترتیب ملوانی‌ها نمی‌توانند مازیار زارع را کنار زمین داشته باشند.


احضار سرمربی خبرساز به خاطر وویس جنجالی
در روزهای گذشته ادعای سجاد حسامی بازیکن کنونی آرمان‌گهر و پیشین نفت مسجدسلیمان درباره وویس جنجالی از ابراهیم اشکش سرمربی پیشین نفت حواشی زیادی را در فضای فوتبال ایجاد کرده است. بازیکن مذکور در مصاحبه خود ادعا کرده که اشکش از او خواسته برای حضور در نفت مسجدسلیمان 10 درصد مبلغ قراردادش را به او بدهد و همین امر باعث ورود کمیته اخلاق به ماجرا شده است. به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق ابراهیم اشکش، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز یکشنبه 29 مهرماه در این کمیته حضور داشته باشد. همچنین سجاد حسامی، بازیکن تیم فوتبال آرمان گهر جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز یکشنبه 29 مهرماه در این کمیته حضور داشته باشد.


شهر بابک به دنبال کاهش محرومیت فکری
با وجود اظهارات عجیب سرمربی تیم فوتبال مس شهر بابک، مدیرعامل این باشگاه از فکری حمایت کرد. مجتبی اسماعیلی می‌گوید: «نمی‌توانم در این باره (صحبت‌های فکری) اظهارنظر کنم، اما مجموعه مس شهر بابک از حضور فکری در باشگاه حمایت می‌کند. امیدوارم که این رأی در مرحله استیناف مشمول تخفیف شود. ما به حکم صادره اعتراض کردیم و ان‌شاءا... دوستان مساعدت کنند. از روز اول اعلام کردیم که رأی فدراسیون فوتبال را می‌پذیریم. باشگاه دوست دارد که به همکاری با فکری ادامه بدهد.» او در مورد تأثیر دوری چهار ماهه فکری از نیمکت در نتایج تیم مس این طور می‌گوید: «بهتر است مدیرعامل در زمینه مسائل فنی اظهارنظر نکند. با این حال باشگاه مس از فکری حمایت می‌کند. ویژگی خوب او این است که به جوانان بها می‌دهد. بیشتر از 10 بازیکن زیر 23 سال به تیم مس اضافه شده و چشم‌انتظار این هستیم که جوانان خوبی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنیم.»


آلومینیوم اراک – فولادخوزستان
فقط باید ببری
هر دو تیم با دو پیروزی باارزش از بازی قبلی به مصاف هم می‌روند. اراکی‌ها در اصفهان همین ذوب‌آهنی که استقلال را با سه گل در تهران شکست داد با چهار گل از پیش رو برداشتند. فولاد هم در تبریز دست به کار بزرگی زد و تراکتور را 2-1 مغلوب کرد. حالا با توجه به رقابتی که میان تیم‌های بالای جدول به وجود آمده و نتایج این هفته، سه امتیاز بازی حساسیت بیشتری پیدا کرده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای حفظ یا نزدیک‌تر شدن به صدر باید برنده از زمین خارج شوند و میزبان هم در صورت پیروزی به جمع مدعیان اضافه خواهد شد. شاید تساوی نتیجه‌ای باشد که برای هر دو تیم، حتی میهمان هم مطلوب نباشد.

جستجو
آرشیو تاریخی