اتحاد سهراب و بازیکنان برای استقلال

اینجا خبری از جنگ دلال‌ها نیست

 اظهارات سهراب بختیاری‌زاده در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن نشان داد، مسئول فنی آبی‌ها هیچ توجهی به اتفاقات خارج از اردوی استقلال و حواشی عجیب و غریب فضای مجازی ندارد. او وقتی با سؤال خبرنگاری مبنی بر برهم خوردن تمرکزش در وهله کنونی که هر روز یک نام برای نیمکت استقلال مطرح می‌شود، مواجه شد، پاسخ هوشمندانه‌ای داد که می‌توان با استناد به اظهارنظر بختیاری‌زاده متوجه این حقیقت آشکار شد که او کوچکترین نگاهی به نیمکت آبی‌ها ندارد.
بختیاری‌زاده گفت: «طبیعت فوتبال این اتفاقات است، اما بازیکنان و کادرفنی استقلال برای پیراهن استقلال می‌جنگند، مهم نیست چه کسی روی نیمکت استقلال بنشیند بلکه مهم موفقیت استقلال است.» با این موضع‌گیری صریح و روشن حالا هم هواداران می‌دانند هم بازیکنان استقلال که ملاک اصلی و کلیدی نفر شماره استقلال در مقطع کنونی چیست!
سهراب این جمله را در مراسم معارفه‌اش نیز مطرح کرد پس دیگر هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند او با شرط و شروط نشستن روی نیمکت به استقلال آمده است. با وجود این، برخی جریان‌های خاص که در فضای مجازی به دنبال جریان‌سازی علیه استقلال هستند با پیش کشیدن سناریوهای مختلف تداوم حضور بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال را یک بحران وانمود می‌کنند تا نخست تمرکز او را مختل کنند و از طرفی رابطه او و بازیکنان را شکرآب کنند. این جریان‌ها که هر روز یک نفر را به واسطه کسب درآمد به صورت غیر واقعی در فضای مجازی برای هدایت استقلال معرفی می‌کنند به خوبی می‌دانند اگر سهراب موفق شود سناریوی آنها نقش بر آب می‌شود و دیگر نمی‌توانند گزینه‌های تحت نفوذ خود را برای نیمکت استقلال پرموت کنند.
اما اتفاق جالبی که در دنیای واقعی رخ داده، این است که پس از خروج نکونام از ترکیب کادرفنی آبی‌ها، شادابی و نشاط فوق‌العاده‌ای در تمرینات استقلال حکمفرما شده و از طرفی تنوع تاکتیکی و بها دادن سهراب به بازیکنان جوان و با تجربه و رابطه صمیمی او با بازیکنان استقلال سبب شده ستاره‌های استقلال برای او با تمام انرژی بجنگند تا علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها او در استقلال نتیجه بگیرد.
آنالیز رفتارشناسی سهراب و ارتباط گرفتن او با تمام بازیکنان استقلال نشان می‌دهد مربی و شاگردانش برخلاف غوغایی که در فضای مجازی به راه افتاده تنها به خلق یک نتیجه بزرگ می‌اندیشند تا نشان دهند در دنیای واقعیت خبری از جنجال و حاشیه‌ نیست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی