خبر ومصاحبه

غیبت مدیرعامل ملوان در تمرینات
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی به گلایه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بابت عدم حضورش در تمرینات سپیدپوشان گیلانی واکنش نشان داد. ناخدا غلامرضا امینی می‌گوید: «آقای زارع حق دارد، من هنوز نتوانستم در تمرینات حاضر شوم. عدم حضورم در تمرینات دلایلی دارد و سرمربی تیم مطلع است که چرا در تمرینات حضور پیدا نکرده‌ام. خوشبختانه سرمربی تیم اشراف خوبی دارند. تمام خواسته‌های بازیکنان از طریق سرمربی به من منتقل می‌شود و این اشراف وجود دارد.»


پاسخ منفی نویدکیا به مدیران مس
دیگر به کرمان برنمی‌گردم
محرم نویدکیا چند روز پیش تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری مس رفسنجان گرفت و تمرینات این تیم را ترک کرد. در چند روز گذشته هم خبرهای متفاوتی درباره سرنوشت نیمکت مس منتشر شد، ولی هنوز مدیران باشگاه با گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند. بر اساس این گزارش، مدیران شرکت مس از باشگاه خواسته‌‌اند تا آنها دوباره نویدکیا را به تیم بازگردانند، ولی بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد. مسئولان مس برای بازگشت نویدکیا چند بار با این مربی صحبت کرده‌اند، ولی او تأکید کرده است که تصمیمی برای بازگشت ندارد. در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان، هدایت مس بر عهده امیرحسین پیروانی خواهد بود، ولی به نظر می‌رسد با پاسخ منفی نویدکیا، باشگاه مس در هفته آینده سرمربی جدیدش را انتخاب کند.


اطلاعیه باشگاه آلومینیوم
 بلیت رایگان نداریم
 باشگاه آلومینیوم در خصوص بلیت فروشی دیدار با فولاد اطلاعیه‌ای را صادر کرد. در این اطلاعیه آمده، به اطلاع علاقه‌مندان به تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌رساند، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در چهارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر که قرار است از ساعت ۱۸:۱۵ روز یکشنبه بیست‌ونهم مهرماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شود، به‌صورت رایگان پذیرای حضور تماشاگران نخواهد بود. با وجود پیگیری‌های مدیران باشگاه آلومینیوم برای رایگان شدن مسابقه، اما فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با ابلاغ مصوبه‌ای باشگاه‌ها را از رایگان کردن مسابقات منع نموده‌اند و برهمین اساس قیمت بلیت برای این بازی حداقل ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

 علی سامره محروم شد
 آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد و بر اساس آن علی سامره سرمربی مس کرمان نیز جریمه و محروم شد. در این آرا که برای برخی از تیم‌های مختلف در رقابت‌های لیگ دسته اول صادر شده، باشگاه مس کرمان با حکمی مجزا از سرمربی خود مواجه شده است. طبق آنچه در حکم علی سامره آمده، تخلف وی بدرفتاری با داور چهارم و سایر مقامات رسمی و نقض ماده 71 مقررات انضباطی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه عنوان شده است. در این حکم آمده که سامره به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و جریمه نقدی 510 میلیون تومانی محکوم شده است. گفتنی است یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه تعلیقی است و کل حکم نیز قابل تجدیدنظر است. همچنین باشگاه مس کرمان نیز به دلیل آنچه سوءرفتار تیمی و ورود کادر فنی و بازیکنان ذخیره در جهت اعتراض به داور عنوان شده، مبلغ 10 میلیون تومان جریمه نقدی شده است.


مظفری‌زاده به جای زنوزی
در کمیته اخلاق
 جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به اظهارات محمدرضا زنوزی روز گذشته (سه‌شنبه) در حالی برگزار شد که مالک باشگاه تراکتور حاضر به حضور در جلسه کمیته اخلاق نشد و چند روز پیش برای انجام امور شخصی ایران را ترک کرده بود. در این شرایط، سعید مظفری‌زاده مدیرعامل و سعید محمدپور معاون حقوقی باشگاه تراکتور در جلسه روز گذشته کمیته اخلاق به جای محمدرضا زنوزی حاضر شده و درباره اظهارات تند او توضیحاتی ارائه کردند. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار است با بررسی این پرونده به‌زودی رأی خود را درباره اظهارات تند محمدرضا زنوزی علیه فدراسیون فوتبال صادر کند.

جستجو
آرشیو تاریخی