خبر ومصاحبه

محرومیت و جریمه مدیرعامل
استقلال خوزستان
استقلال خوزستان روز چهاردهم مهرماه در دیداری جنجالی در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد که اتفاقات داوری این بازی با جنجال همراه بود و حالا محرومیت مدیرعامل آبی‌ها را به دنبال داشته است. کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مستند به ماده 51 ، 64 و 117 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با جریمه نقدی 20 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی مواجه شده که قطعی و قابل اجرا است. علی دشتی، مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هم مثل بابادی به علت رفتار غیرورزشی و نقض اصول کلی رفتار و بنابر ماده 89 انضباطی، با جریمه مشابه 20 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت قطعی مواجه شده است. همچنین باشگاه استقلال خوزستان هم به علت فحاشی تماشاگران منتسب به داور مسابقه، نقض اصول کلی رفتار، نبود پزشک و تأخیر در آمبولانس با جریمه 200 میلیون تومانی مواجه شده که قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.


موافقت AFC با جابه‌جایی بازی تراکتور
پس از لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2، تیم تراکتور تبریز در مذاکره با باشگاه روشن تاجیکستان پیشنهاد جابه‌جایی دیدار رفت و برگشت دو تیم را ارائه کرد که این پیشنهاد با موافقت باشگاه تاجیکستانی همراه شد. در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با جابه‌جایی این مسابقه به طور رسمی موافقت کرد تا به این ترتیب تیم تراکتور ایران روز دوشنبه هفته آینده در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2، میهمان تیم روشن تاجیکستان باشد.


جعفری: تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است
رضا جعفری وینگر تیم ملوان درباره شرایط تیمش و تعویق بازی هفته هشتم با پرسپولیس می‌گوید: «خدا را شکر بازی‌ها را خیلی خوب شروع کردیم و بهترین شروع فصل ادوار لیگ برتر را برای ملوان رقم زدیم. قطعاً بازی به بازی پیش می‌رویم. ملوان روند مثبتی را در پیش گرفته، تعویق یک بازی تأثیرگذار است ولی آن قدر تأثیر ندارد که از فرم خارج شویم. تیمی یکدل و متحد هستیم که به دنبال ثبت اهداف بزرگی هستیم و از زمانی که بازی با پرسپولیس به تعویق افتاده به بازی بعدی لیگ مقابل مس رفسنجان فکر می‌کنیم.»  او درباره تنها شکست این فصل تیمش در خانه سپاهان این طور می‌گوید: «در خانه یکی از بهترین تیم‌های لیگ مستحق شکست نبودیم و متأسفانه یک پنالتی هم از دست دادیم. سپاهان از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است که در این فصل هم یکی از مدعیان بوده و برای پیروزی به زمین آمده بود، ملوان می‌توانست در آن بازی بازنده نباشد، اما قشنگی‌ها و جذابیت‌های فوتبال به این است که نتایج مطابق انتظار پیش نمی‌رود.» اما مشکل این تیم از زبان جعفری: «تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است. امیدوارم این موضوع صدمه و آسیب جدی به تیم وارد نکند. فصل قبل هم ملوان در برهه‌ای به کسب سهمیه آسیایی امید زیادی پیدا کرده بود چون در آن زمان هم اسپانسر خوب نداشتیم تحت تأثیر مشکلات مالی قرار گرفتیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی