خبر

غیبت چابرادزه برابر استقلال
ذوب‌آهن درحالی این هفته برابر استقلال قرار خواهد گرفت که گریگول چابرادزه مدافع گرجستانی گاندوها نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. این بازیکن در بازی با آلومینیوم اراک از ناحیه زانو آسیب دید و برای بازگشت به میادین باید حداقل سه هفته مراحل درمانی را پشت سر بگذارد. براساس این گزارش، امید لطیفی و مرتضی تبریزی وینگر و مهاجم نوک ذوب‌آهن هم با مصدومیت مواجه هستند و حضور آنها در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال اعضای کادر پزشکی تیم ذوب‌آهن در تلاش برای رساندن این دو بازیکن به بازی برابر استقلال هستند.


خبر خوش برای تارتار
با حضور مهدی تارتار در گل‌گهر سیرجان این تیم در لیگ بیست‌وچهارم در شرایط خوبی قرار گرفته و با ۹امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. این در شرایطی‌ست که گل‌گهر با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم مواجه است. علیرضا علیزاده، علی قربانی، پیمان بابایی، اریک بایناما، مهدی تیکدری، علیرضا کاظمی بازیکنان مصدوم گل‌گهر هستند. حالا خبر رسیده مهدی تیکدری، پیمان بابایی و اریک بایناما با پشت سرگذاشتن دوران نقاهت خود در تمرینات سیرجانی‌ها حاضر هستند. با شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر بعد از پنجره فیفادی، بازگشت این ۳بازیکن می‌تواند بهترین خبر ممکن برای گل‌گهر و مهدی تارتار باشد. گفتنی است شاگردان تارتار در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه باید به مصاف تراکتور تبریز می‌رفتند که به دلیل حضور بازیکنان تراکتور در تیم ملی این بازی به تعویق افتاد و سیرجانی‌ها حالا فرصت دارند تا خود را برای تقابل با ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند.


برنامه هفته یازدهم اعلام نشده چطور ۴ مسابقه‌اش لغو شد؟
در خبر‌ها آمده بود که چهار بازی تیم‌های آسیایی در هفته یازدهم لیگ برتر لغو شده است. این درحالی است که هنوز سازمان لیگ برنامه هفته یازدهم را اعلام نکرده و به طور منطقی وقتی هنوز برنامه‌ای اعلام نشده چطور خبر لغو چهار دیدار آن رسانه‌ای شده است؟ پیگیری‌ها از سازمان لیگ هم گواه این است که هنوز مسئولان کمیته مسابقات برنامه‌ای اعلام نکرده‌اند و قرار است بزودی برنامه ادامه بازی‌ها تا پایان نیم فصل اعلام شود. درحال حاضر تیم‌های استقلال، پرسپولیس، گل گهر و مس رفسنجان به دلیل لغو بازی‌هایشان در هفته چهارم از همه تیم‌ها یک بازی کمتر دارند که طبق برنامه از قبل اعلام شده باید ۱۹ آبان به مصاف هم بروند و همچنین در هفته هشتم که از پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود دیدار سه تیم آسیایی لغو شده است.


زنوزی به کمیته اخلاق نمی‌رود
پس از اظهارات تند محمدرضا زنوزی علیه فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق روز شنبه با صدور بیانیه‌ای از احضار مالک باشگاه تراکتور به این کمیته خبر داد. در همین راستا درحالی‌که طبق احضاریه کمیته اخلاق، محمدرضا زنوزی باید امروز برای ارائه توضیحات در جلسه این کمیته حاضر می‌شد، پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد مالک باشگاه تراکتور برای انجام کارهای شخصی ایران را ترک کرده است و به هیچ وجه در جلسه کمیته اخلاق شرکت نخواهد کرد. باشگاه تراکتور نیز روز یکشنبه با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته اخلاق اعلام کرده است که زنوزی در جلسه شرکت نمی‌کند و در صورت نیاز، عباس الیاسی به‌عنوان عالی‌ترین مقام باشگاه می‌تواند در کمیته اخلاق حاضر شود و زنوزی به جلسه نخواهد رفت. تا این لحظه کمیته اخلاق پاسخی به نامه باشگاه تراکتور نداده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی