اردوگاه سرخ

اقدام برای ثبت اعضای جدید هیأت مدیره
از آنجایی که باشگاه پرسپولیس به عنوان یک شرکت ورزشی ثبت شده به همین دلیل نام اعضای هیأت مدیره این باشگاه باید در اداره ثبت شرکت‌ها بررسی شده و سپس کارهای ثبت آن انجام شود. در صورتی که هیچ یک از افراد معرفی شده مشکلی از نظر حقوقی، مالی و یا موارد دیگر نداشته باشند نام آنها در ثبت شرکت‌ها ثبت می‌شود تا رسماً به عنوان عضو هیأت مدیره این باشگاه معرفی شوند.


رقم قرارداد باقری زیر10 میلیارد
با اینکه کریم باقری در آخرین روز هفته قبل به پرسپولیس پیوست اما تا دیروز هم در تمرین این تیم حضور نداشت. به نظر می‌رسد بعد از بازگشت گاریدو به تهران و جلسه‌ای با او حضور باقری در تمرینات رسمی خواهد شد که شاید همین امروز باشد. البته درباره مبلغ قرارداد باقری هم گمانه‌زنی‌هایی شده. در روزهای اخیر گفته می‌شد مبلغ قرارداد باقری با پرسپولیس ۱۰ میلیارد تومان بوده که این رقم برای او که قرار است کمک مربی باشد رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید. در این باره با پیگیری‌ها مشخص شد که این رقم صحت ندارد و مبلغ قرارداد کریم  با پرسپولیس کمتر از ۱۰ میلیارد تومان است.


درخواست گاریدو برای سفر زودتر به دوحه
با درخواست سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان و با توجه به حساسیت این بازی، کاروان پرسپولیس پنجشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد و ۴ روز پیش از دیدار خود با السد در قطر اردو خواهد زد تا با استفاده از امکانات کشور میزبان خود را برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز خود آماده کند. گفتنی است سرخ‌پوشان بعد از این دیدار روز سه‌شنبه به تهران باز خواهند گشت تا خود را آماده بازی با شمس‌آذر قزوین کنند.


بازی تدارکاتی با امیدها
سرخپوشان ایران روز سه‌شنبه هفته جاری در جریان یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امید پرسپولیس خواهند رفت.
این بازی در راستای آماده‌سازی تیم برای بازی با السد و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه انجام خواهد شد ولی ملی‌پوشان امکان حضور در آن را نخواهند داشت.
این پیکار همچنین فرصتی برای بازیکنان آکادمی و شاگردان عباس آقایی است تا خودی نشان بدهند و از سوی دیگر به اصطلاح فوتبالی‌ها، تن‌‎شان به تن یک تیم لیگ برتری از نوع قهرمان بخورد که تجربه خوب و مفیدی خواهد بود تا خود را ارزیابی کنند


سورگی به شمس‌آذر پیوست
وینگر فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی راهی شمس‌آذر قزوین شد. میلاد سورگی که در تاریخ ۹ مرداد سال ۱۴۰۲ و با عقد قراردادی به مدت ۵ سال راهی تیم فوتبال پرسپولیس شده بود پس از مذاکره با مدیران این باشگاه و برای اینکه بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و با عقد قراردادی به شمس‌آذر قزوین پیوست.


تمرین 70 دقیقه‌ای بدون سرمربی
سرخپوشان ایران، دیروز جلسه تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای را برگزار کردند. شروع این تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی با برنامه‌های بدنی، دویدن هوازی و استارت سرعتی بود که در سه گروه انجام شد.
فوتبال دروازه نزدیک نیز دیگر بخش برنامه بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان همچنان زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کند و ملی‌پوشان هم غایب بودند. گفتنی است تمرینات پرسپولیس از امروز زیر نظر کارلوس گاریدو انجام خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی