مصاحبه و خبر

باقری: خوشحالم برگشتم
کریم باقری پس از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا از آقای درویش تشکر می‌کنم بابت صحبتی که یک ماه و نیم قبل با من داشت و اعلام کرد تمایل دارد من دوباره در تیم باشم. من پاسخ دادم همیشه با پرسپولیس بودم و زمانی که در تیم بودم تمام تلاشم را کردم که بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم و الان هم که نیستم همیشه با پرسپولیس بودم و ایشان لطف کردند و گفتند کارها را انجام می‌دهیم و من به پرسپولیس برگشتم. بعد از یک سال وقفه‌ای که پیش آمد خیلی خوشحالم به پرسپولیس آمدم. وی ادامه داد: می‌دانید من چه زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم و چه زمانی که به عنوان مربی در این تیم بودم، تمام تلاشم را انجام می‌دادم که اتفاقات خوبی رقم بخورد. الان هم پرسپولیس پس از آمدن گاریدو نتایج خوبی گرفته و اتفاقات خوبی رقم خورده است. خدا را شکر تماشاگران همیشه پشت تیم هستند و امیدوارم با هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.


درویش: باقری جمله زرینی به من گفت
رضا درویش پس از امضای قرارداد کریم باقری با پرسپولیس و بازگشت او به کادر فنی سرخپوشان گفت: آقای باقری به خانه خودش بازگشت. من هم خیرمقدم می‌گویم و به هواداران تبریک. بعد از یک سال خوشحالیم که این بار با وجود تیم منسجمی که داریم، فقط کریم باقری را نداشتیم که خدا را شکر او هم به لشکر پرسپولیس پیوست و ان‌شاءالله در ادامه راه بتوانیم آن چیزی را که شایسته است، انجام دهیم.
وی افزود: وقتی من یک ماه پیش خدمت کریم باقری زنگ زدم و گفتم که آیا تمایل دارید به پرسپولیس برگردید، او آن موقع یک جمله زرین گفت. پاسخ داد «چرا نمی‌آیم؟! بنای من این است که فقط در پرسپولیس باشم. در این چند وقت جاهای متفاوتی پیشنهاد دادند، اما اساس من این است که با پرسپولیس باشم و هر وقت لازم باشد، می‌آیم.» این قابل ستایش است.


بازگشت عالیشاه به تمرین
پرسپولیس، تمرین دیروز خود را از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. امید عالیشاه در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد و سپس زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال کرد. ملی‌پوشان کماکان غایبان تمرینات هستند، به اضافه کارلوس گاریدو سرمربی تیم که در روزهای آتی به تمرینات تیم اضافه خواهند شد.


حضور گندوز در برد 5 گله الجزایر
تیم ملی فوتبال الجزایر در بازی انتخابی جام ملت‌های آفریقا به مصاف توگو رفت و در حالی که الکسیس گندوز، گلر شماره یک پرسپولیس را در ترکیب اصلی خود داشت به پیروزی پنج بر یک دست پیدا کرد. در این مسابقه در دقیقه ۱۱ گندوز گل خورد  اما در ادامه ورق برگشت و الجزایر پنج گل به ثمر رساند او در این بازی یک مهار خوب هم داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی