خبر

تعطیلات کارلوس در مادرید
گاریدو که با پیروزی در دربی و کسب چهار برد و دو تساوی شرایط خوبی در لیگ برتر دارد، پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو تهران را به مقصد استانبول و سپس مادرید ترک کرد. گفته می‌شود سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در کلاس‌های دانش‌افزایی برای سرمربیان این کشور در مادرید شرکت خواهد کرد. گاریدو پس از رسیدن به کشورش تصویر جدیدی از خود کنار فرزندش را منتشر کرد. هنوز تاریخ بازگشت خوان کارلوس به تهران و آغاز تمرینات پرسپولیس مشخص نشده اما او از فرصت تعطیلی دو هفته‌ای بازی‌ها برای این سفر استفاده کرده است.


ایفمارک پیگیر پرونده باهویی
باشگاه پرسپولیس قصد داشت با ارائه MRI غیرواقعی سناریوی مصدومیت نبیل باهویی مهاجم فصل گذشته خود را اثبات و از کاهش سهمیه جلوگیری کند اما روز 10 مهر ماه سال‌جاری، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پرسپولیس را به جعل محکوم کرد.
این اما تنها مورد پرونده باهویی نبوده و در پرونده ارائه شده از سمت باشگاه، مستند دیگری در مورد تزریق به این مهاجم وجود دارد. با گذشت یک هفته از صدور رأی اولیه ظاهراً ایفمارک (مرکز پزشکی فیفا در ایران) پیگیرهایی برای بررسی مستند پزشکی دوم پرونده داشته و خواهان بررسی این موضوع از سوی کمیته انضباطی شده است.
تزریق به ورزشکاران حین مسابقات خلاف قانون است. به عنوان مثال در موردی مشابه سجاد غلامی کشتی‌گیر کشورمان به دلیل تزریق سرم حین مسابقات امیدهای جهان، با محرومیت مواجه شده بود.
 

جواب جالب عبدالکریم به مرتضی
عبدالکریم حسن پس از قهرمانی با پرسپولیس با اصرار باشگاه‌های قطری برای بازگشت به کشورش مواجه شد و مشخص بود که قرار است پروژه آشتی او با تیم ملی قطر آغاز شود. این مدافع چپ پس از رساندن سود میلیون دلاری و بی‌سابقه به پرسپولیس، تهران را به مقصد الوکره ترک کرد و حالا در آستانه بازی ایران و قطر دوباره ملی‌پوش شده است.
هواداران و بازیکنان پرسپولیس در کامنت‌های اینستاگرام عبدالکریم حسن به او تبریک گفتند که جالب‌ترین کامنت مربوط به مرتضی پورعلی‌گنجی بود که او را پسر پرسپولیس بزرگ خطاب کرد. عبدالکریم هم در جواب مرتضی کامنت «عشق کبیر» را منتشر کرد تا حسابی مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.
 

کامنت‌های جالب بازیکنان پرسپولیس برای اسدبیگی
سینا اسدبیگی که به شکل عجیبی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و به فولاد خوزستان پیوست گل زیبا و مهمی به تراکتور در تبریز زد. این گل از آن جهت که علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم تبریزی بود و درست روز بعد از اعلام رأی شکایت پرسپولیس از بیرو به ثبت رسید کاری کرد تا اسدبیگی دوباره در کانون توجه پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد.
این هافبک فولاد هم با انتشار تصویر مربوط به گل زیبایش در اینستاگرام نوشت: «یه جایی مولانا خیلی قشنگ میگه: اگه همه جا تاریک بود دوباره بنگر، شاید نور خود تو باشی...»
جالب‌تر اینکه این پست اینستاگرامی سینا با استقبال و کامنت‌های جالب بازیکنان پرسپولیس همراه شد. حسین کنعانی‌زادگان برای اسدبیگی قلب قرمز گذاشت، علی نعمتی همبازی‌اش در پرسپولیس و فولاد از آیکون قلب قرمز و زرد و آتش استفاده کرد، سروش رفیعی کلمه بووووم را به کار برد و جالب‌تر از بقیه کامنت مرتضی پورعلی گنجی بود که نوشت: «جونم به این باتیستوتا».


تماس با پزشک اورونوف
دکتر فرید زرینه رئیس گروه پزشکی پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط اورونوف با کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ازبکستان که در حال حاضر بازیکن را تحت نظر دارند در ارتباط هستیم.
وی ادامه داد: در ازبکستان اقدامات تشخیصی مثل سونوگرافی و ام‌آر‌آی انجام شده است. همکاری خوبی بوده است و ما را در جریان روند درمان و وضعیت بازیکن قرار داده‌اند. تبادل نظرهای لازم هم برای کمک به این روند انجام شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی