خبر

اجاره دو میلیارد تومانی
ورزشگاه فولادشهر
از اوایل فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان، استادیوم خانگی سپاهان درحال بازسازی است و به همین دلیل طلایی‌پوشان ناچارند در زمین دیگری بازی‌های خود را برگزار کنند.
با توجه به اینکه فولادشهر ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن نزدیک‌ترین ورزشگاه برای سپاهانی‌ها است، آنها ترجیح می‌دهند بازی‌های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
بررسی‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب‌آهن برای هر مسابقه مبلغ دومیلیارد تومان اجاره از باشگاه همشهری خود مطالبه کرده است.
پیش از این نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در روز 14شهریورماه در جمع خبرنگاران از صرف هزینه 57میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر خبر داده بود.
همچنین وی در مورد قیمت اجاره ورزشگاه فولادشهر عنوان کرده بود: «ما برای حفظ چمن ورزشگاه مجبور شدیم که هفته دوم در مشهد با هوادار بازی کنیم که حدود دومیلیارد تومان هزینه برداشت.»


شکایت باشگاه هوادار
از داور بازی با استقلال
 باشگاه هوادار تهران با ارسال نامه‌ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال، از داور دیدار با استقلال شکایت کرد. در بخشی از این نامه آمده است: «احتراماً و نظر به عملکرد ناباورانه سیدرضا مهدوی داور وسط دیدار هوادار و استقلال در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر که جملگی کارشناسان داوری بر تضییع حقوق مجموعه خصوصی ما در بازی مورد اشاره صحه گذاشته‌اند، باشگاه هوادار بدین وسیله شکایت رسمی خود را از او ابراز می‌دارد و انتظار می‌رود ضمن برخورد شدید و اعمال محرومیت‌های پیشگیرانه از پایمال شدن‌های غیرطبیعی و سریالی حقوق عادی ما در ادامه رقابت‌ها جلوگیری شود. متأسفانه داور مورد اشاره در دقایق آغازین بازی از تشخیص پنالتی محرز به ضرر استقلال چشم‌پوشی کرد و در کمال ناباوری و با وجود پافشاری داوران در اتاق VAR برای بازبینی دوباره از رفتن به سمت مانیتور کنار خط امتناع نموده و ضمن اتلاف عجیب دقایق زیادی از بازی بالاخره راضی به چک کردن مجدد شد و پس از نمایش چندین‌باره صحنه واضح برخورد توپ با دست مدافع در محوطه جریمه خودی برای او، مجدداً و به اشتباه از اعلام پنالتی به سود هوادار چشم‌پوشی کرد. متأسفانه در دقایق پایانی مصاف مذکور نیز پنالتی آشکار بنفش‌ها را بار دیگر تشخیص نداد و با اصرار مجدد کمک‌داوران ویدیویی راضی به گرفتن پنالتی شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی