رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بعد از استعفای پانزوان

انوشیروانی: دنبال قربانی نیستیم

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، در واکنش به جلسه کمیته فنی، استعفای پانزوان و ادعایش برای قربانی کردن او گفت: «من یک سؤال دارم آیا تا به حال فدراسیون وزنه‌برداری کسی را اخراج کرده است؟! هادی پانزوان یکی از سرمایه‌های بزرگ ماست که همیشه احترام او برای ما واجب است. او از مربیان با پتانسیل وزنه‌برداری ایران است اما در جلسه کمیته فنی تصمیم به استعفا گرفت. آیا در این مدتی که فدراسیون در حال فعالیت است تا به حال یک مورد به دنبال قربانی کردن کسی بودیم؟»
رئیس فدراسیون از کار با صداقت گفت: «ما با همه با صداقت کار کردیم و پانزوان هم در جلسه کمیته فنی تصمیم به استعفا گرفت. او بعد از استعفا صحبت‌هایی مطرح کرده اما او در وزنه‌برداری صاحب‌نظر است؛ یکی از بهترین‌هاست و همیشه احترام او برای ما واجب است. این طور نیست که فدراسیون برای همیشه ارتباط  با پانزوان را قطع کرده باشد. شاید در برهه‌ای دیگر در تیم‌های ملی از پانزوان کمک بگیریم. او یک پتانسیل بسیار خوب است و ما باید قدر آنها را بدانیم.»
انوشیروانی تأکید کرد: «حالا آقای پانزوان بعد از استعفا هر اظهارنظری کرده برای ما قابل احترام است، او صاحب تجربه است. مواردی را که عنوان کرده، دوست ندارم در رسانه‌ها دوباره مطرح شود که حواشی ایجاد کند. ولی کمیته فنی از آقایان رضازاده، حسین توکلی، بهداد سلیمی و بنده تشکیل شده، همه ما سال‌ها کنار پانزوان برای وزنه‌برداری زحمت کشیدیم. در جلسه کمیته فنی در مورد تیم‌های ملی و اتفاقاتی که رقم خورده بود بحث و تبادل نظر شد.» او به استعفای قبلی پانزوان هم اشاره کرد: «استعفای پانزوان در کمیته فنی، دومین استعفایش بود و قبلاً یک بار استعفای خودش را به من داده بود که قبول نکرده بودم. این بار هم به تشخیص خودش دوباره استعفا کرد. اعضای کمیته فنی هم با توجه به اینکه خواسته خودشان بود با استعفای پانزوان موافقت کردند. در همان جلسه کمیته فنی مقرر شد چند گزینه ارزیابی شوند و در جلسه بعدی کمیته فنی با نظر اکثریت دوستان سرمربیان تیم‌های ملی انتخاب شوند.»

جستجو
آرشیو تاریخی