کارواخال خبر از تأیید پارگی رباط صلیبی‌اش داد

سلفی روی تخت بیمارستان

در شب برتری 2-0 رئال مادرید برابر ویارئال در دیداری از هفته نهم رقابت‌های لالیگا، دنی کارواخال از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و از زمین مسابقه خارج شد. در حالی که تصور می‌شد کارواخال تنها دچار پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL) شده‌ است، رسانه‌ها از شدت بیشتر مصدومیت این بازیکن خبر می‌دهند. به گزارش ماریو کورتگانا، علاوه بر رباط صلیبی قدامی، رباط جانبی خارجی و همچنین تاندون پاپلیتوس کارواخال نیز پاره شده‌ است. به عبارت دیگر، مدافع رئال‌مادرید و تیم ملی اسپانیا از 3 ناحیه در زانوی راست خود آسیب بسیار جدی دیده‌ است!
کارواخال همچنین خواست این اعلام خبر بد را با یک تصویر قوی از خود بازتاب دهد. از این رو روی تخت بیمارستان با لبخند به عنوان نشانه‌ای از خوشبینی و قدردانی، از خودش سلفی گرفت و این تصویر را به اشتراک گذاشت. کارواخال نوشت: «آسیب‌دیدگی شدید رباط صلیبی تأیید شد، من باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و چند ماه از میادین دور خواهم بود. از همه شما برای پیام‌هایتان بسیار متشکرم، احساس می‌کنم بسیار دوست‌داشتنی هستم.»


همسر کارواخال: مصدومیت دنی مثل یک کابوس است
دفنی کانیزارس، همسر کارواخال پس از اتفاق تلخی که برای خانواده‌اش رخ داد، پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «همچنان انگار یک کابوس است. تو درد شدیدی داشتی و غمگین بودی اما باز هم تلاش کردی مرا بخندانی. دوستت دارم و تحسینت می‌کنم. راهی که به یک بازگشت شاد منتهی می‌شود، امروز آغاز خواهد شد و تو قوی‌تر برمی‌گردی چون همیشه تمام توانت را به کار می‌گیری. هنوز راه درازی در پیش ‌داری زندگی من. خطاب به هواداران رئال مادرید، از همه شما متشکرم، حمایت عاشقانه شما را احساس کردیم و کلمات کافی برای ابراز قدردانی از شما ندارم.»
 
 باشگاه رئال: دوستت داریم دنی و منتظر بازگشت تو هستیم
اتفاقی که در این میان رخ داد، این بود که رئال مادرید در اقدامی زیبا، قرارداد مدافع خود را مدت کوتاهی پس از اعلام خبر مصدومیت رباط صلیبی‌اش تمدید کرد و از ادامه حضور کارواخال خبر داد. قرارداد او قبل از این تا پایان فصل جاری (25-2024) اعتبار داشت و حالا تا سال 2026 تمدید شده است؛ اقدامی که فلورنتینو پرز شخصاً پشت این ایده قرار داشت. کارواخال از سال 2002 (10 سالگی) در رئال مادرید است. او از همه رده‌های سنی آکادمی رئال مادرید عبور کرد و سال 2004 کنار آلفردو دی‌استفانو، سنگ بنای شهرک رئال مادرید را گذاشت. او از سال 2013 بازیکن بزرگسالان رئال مادرید است و طی 12 سال بازی برای این تیم و انجام 427 بازی، به 27 جام دست یافته است.

جستجو
آرشیو تاریخی