اردوگاه آبی

 رفتار متفاوت رامین مقابل سرمربی سابق
تشکر رضاییان از نکونام
رامین رضاییان مدافع استقلالی‌ها با انتشار پستی از زحمات جواد نکونام تشکر کرد. بعد از اینکه این مدافع اختلافش با سرمربی استقلال را تکذیب کرد، حالا با انتشار این استوری و تشکر از نکونام نشان داد که هیچ مشکلی با جواد نکونام ندارد. بعد از نتایج ضعیف اخیر استقلال بویژه باخت در دربی و شکست مقابل تیم السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، نکونام از این تیم جدا شد تا سهراب بختیاری‌زاده موقتاً هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد. همین موضوع هم باعث شد تا علاوه بر رضاییان، بعضی بازیکنان دیگرهم دست به کار شده و با انتشار متنی در اینستاگرام خود از زحمات نکونام تشکر کرده و با سرمربی سابق خود خداحافظی کنند.


آمار دقیق منتشر شد
چشمی،6 بازی دور از میادین
روزبه چشمی مدافع کلیدی استقلال احتمالاً 40 روزی دور از میادین خواهد بود. مهره کلیدی آبی‌پوشان که در تقابل با تیم السد قطر از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شده بود، حالا با نظر پزشکان 40 روز قادر به همراهی تیم نخواهد بود. شنیده می‌شود او با توجه به این آسیب‌دیدگی، بازی مقابل تیم‌های هوادار، ذوب‌آهن، خیبر خرم‌آباد و تراکتور در لیگ برتر و دیدار با النصر و احتمالاً الهلال عربستان در لیگ نخبگان آسیا را از دست خواهد داد. بنابراین چشمی احتمالاً 6 بازی در ترکیب استقلال غایب خواهد بود که حالا همین موضوع باعث نگرانی هواداران شده است. باید دید روند درمان او در روزهای آینده چگونه پیش می‌رود و با تلاش کادرپزشکی استقلال برای تسریع روند درمان، چشمی می‌تواند زودتر به ترکیب استقلال برگردد یا نه.


تغییرات در استقلال کلید خورد
جدایی رجبی و رحمتی بعد از رفتن نکونام
بعد از جدایی جواد نکونام از استقلال، کیانوش رحمتی و حمید رجبی، دو تن از دستیاران او هم رفتنی شدند. در حالی که مدت‌ها حرف از رفتن نکونام و تغییر کادرفنی استقلال بود، بالاخره این اتفاق افتاد و حالا با جدایی او، رحمتی و رجبی هم تصمیم به قطع همکاری با باشگاه استقلال گرفتند. البته که بهزاد غلامپور و محمد نوازی، دو دستیار دیگر نکونام در تیم ماندنی شدند تا در این شرایط در کنار سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال باشند و به تیم کمک کنند بلکه تیم از این بحران خارج شده و به ساحل آرامش برسد.


تهران میزبان سعودی‌ها است
تکذیب برگزاری استقلال - النصر
خارج از ایران
این روزها شایعات زیادی مبنی بر برگزاری دیدار استقلال- النصر خارج از ایران مطرح شده است. درحالی که قرار است این بازی اول آبان به میزبانی استقلال در ایران برگزار شود، حالا شایعات زیادی پیرامون انتقال این بازی به جایی خارج از ایران به گوش می‌رسد که البته صحت ندارد و حتی رسانه‌های عربستانی هم این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کرده‌اند که بازی در ایران برگزار خواهد شد. قبل از این، صحبت از برگزاری بازی در ورزشگاه تختی در میان بود که البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و باید دید در این فرصت باقی مانده مسئولان فدراسیون فوتبال کدام ورزشگاه را برای میزبانی استقلال انتخاب خواهند کرد.


دلجویی به سبک شماره یک
حسینی به نکونام: همه مقصر بودند
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال با متنی عجیب و احساسی از جواد نکونام تشکر کرد و همه را در اتفاقات پیش آمده مقصر دانست. بعد از قطعی شدن جدایی نکونام از استقلال، حسینی با انتشار متنی در اینستاگرام خود ضمن عذرخواهی از هواداران بابت اشتباهش در بازی مقابل تیم السد قطر، از زحمات جواد نکونام تشکر کرد. او در این متن نوشت: «آقا جواد بابت همه زحماتی که در استقلال کشیدی ممنونم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. ازهواداران استقلال به خاطر تحمل روزهای سخت به نوبه خودم عذرخواهی می‌کنم، چون همه در این شرایط مقصر هستیم.»


شایعه جدایی ایمان تکذیب شد
ادامه همکاری عالمی با استقلال
ایمان عالمی، سرپرست استقلال بعد از جدایی جواد نکونام سرمربی سابق آبی‌پوشان، همچنان به کارش در تیم ادامه خواهد داد. در حالی که به نظر می‌رسید بعد از جدایی نکونام، احتمال جدایی عالمی هم وجود داشته باشد، او همچنان در جمع آبی‌پوشان ماندنی است و به کار خود ادامه خواهد داد. حالا باید دید سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلال تا چه زمانی هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد داشت و با آمدن گزینه خارجی استقلال، عالمی در استقلال می‌ماند یا او هم مجبور به ترک باشگاه
خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی