صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و شش - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و شش - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

خبر

احتمال نیمکت نشینی حسینی در دوحه
خالدآبادی شماره یک استقلال می‌شود
یکی از احتمالات مهم در آستانه بازی با السد قطر در ترکیب استقلال حضور محمدرضا خالدآبادی است. احتمال داده شده جواد نکونام از این دروازه‌بان در بازی با السد استفاده کند. اینکه احتمال مورد نظر تا چه اندازه به واقعیت نزدیک باشد، فردا مشخص خواهد شد. البته از این تصمیم بیش از همه هواداران استقلال که ظاهراً از عملکرد سید حسین حسینی رضایت ندارند، استقبال خواهند کرد اما شاید نکونام در نهایت تصمیم به بازی گرفتن دوباره از سید حسین حسینی بگیرد؛ به این دلیل که شماره یک استقلال با وجود اینکه7 بار دروازه این تیم در فصل جاری باز شده، روی گل‌های خورده، مقصر اول نبوده و اغلب گل‌هایی که استقلال دریافت کرده ناشی ازعملکرد نامناسب دفاعی تیم بوده است.


بلانکو و سیلوا به السد می‌رسند
استقلال در بازی با السد قطر محروم و مصدومی نخواهد داشت. در حالی که آبی‌ها مقابل رقیب سنتی از وجود روزبه چشمی محروم بودند اما در این بازی ماجرا به کلی متفاوت خواهد بود و استقلال با همه ظرفیت‌های خود مقابل السد به میدان خواهد رفت. در همین راستا تیم پزشکی استقلال پیش از سفر به قطر وضعیت بلانکو و سیلوا را که دچار مصدومیت جزئی بودند نیز مورد بررسی دقیق قرارداد و مشخص شد این دو بازیکن مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال در بازی با السد ندارند. به این ترتیب جواد نکونام از همه بازیکنان موجود استفاده خواهد کرد و با تیمی کامل راهی رقابت سخت مقابل السد قطر خواهد شد. السد تیمی است که سابقه قهرمانی در آسیا را نیز در کارنامه دارد و حریف قدری برای آبی‌های پایتخت محسوب می‌شود.


مشاور جنجالی استعفا داد
داود حقدوست که از روز اول آمدنش به باشگاه استقلال تحت عنوان مشاور مدیرعامل با حرف و حدیث‌هایی همراه بود و در ادامه فعالیت خود یک کنفرانس خبری عجیب و غریب را با حضور رسانه‌ها ترتیب داد، از سمت خود کناره‌گیری کرد. حقدوست دلیل استعفای خود را رفتارهای دوگانه رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد و مدعی است که رفتارهای متناقض مدیران استقلال سبب اتخاذ چنین تصمیمی شده است. هر چند که انتقاداتی به سبک مدیریت باشگاه استقلال وجود دارد، اما پرواضح است که حضور حقدوست که در باشگاه استقلال سابقه آنچنانی نداشته در پست مشاور مدیرعامل استقلال نیز جای توجیه نداشت و این فرد از همان ابتدا نباید به واسطه قرار گرفتن در چنین پستی برای خودش حق برگزاری نشست خبری حاشیه‌ساز قائل می‌شد.


رضایت از امکانات قطری‌ها
مسئولان باشگاه السد قطر همچون همیشه امکانات بسیار مطلوبی را در اختیار باشگاه استقلال قرار دادند. از لحظه‌ای که کاروان استقلال به شهر دوحه رسید، استقبال مطلوبی از استقلالی‌ها شد و طرف قطری علاوه بر اسکان استقلال در یک هتل بسیار مجلل و با امکانات، زمین تمرین بسیار مناسبی را در اختیار باشگاه ایرانی قرار داد تا استقلال در سفر خود به قطر احساس کمبود نکند. قطری‌ها معمولاً در میهمان‌نوازی یکی از کشورهای نمونه در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شوند و برای تیم‌های ایرانی نیز سنگ تمام می‌گذارند.


شهریاری همراه استقلال
یکی از تصمیمات مدیران باشگاه استقلال در سفر به قطر این بود که رئیس هیأت مدیره این باشگاه نیز در سفر به قطر تیم را همراهی کند. در همین راستا احمد شهریاری، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز کاروان استقلال را همراهی کرد. شهریاری در روزهای اخیر به شدت تحت فشار هواداری قرار داشت و بسیاری بر این باورند که او در اعتماد بیش از حد به جواد نکونام دچار اشتباه شده است اما شهریاری معتقد است در شرایط فعلی نکونام بهترین گزینه برای هدایت استقلال است.


انتقاد از فریبا
بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال از جواد نکونام حمایت کرده و حتی گفته بود که استقلال در دربی نمایش بدی ارائه نکرد. این اظهارات اما در فضای مجازی بازتاب مطلوبی برای پیشکسوت استقلال نداشت و بسیاری معتقدند که فریبا کورکورانه از نکونام حمایت می‌کند و نباید تا این اندازه پشت سرمربی باشد. استقلالی‌ها بر این باورند که دوران نکونام در استقلال به سرآمده و برخی پیشکسوتان باید از حمایت او دست بکشند.

جستجو
آرشیو تاریخی