صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و شش - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و شش - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۳

رقابت تیراندازان با کمان نوجوان و جوان در آسیا

کمانداران مدال شکار می‌کنند

کمانداران نوجوان و جوان ایرانی با شکست رقبا در دور مقدماتی قهرمانی آسیا، آماده شکار مدال می‌شوند.
رقابت‌های تیراندازی باکمان ریکرو و کامپوند نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا دیروز با هدف‌گیری دور مقدماتی در چین‌تایپه شروع شد. ایرانی‌ها هم با رقبایشان سیبل‌ها را نشانه گرفتند و با شکست آنها امروز برای مدال تیر می‌زنند.
محمدحسین گلشنی و یسنا پورماهانی کمانداران ریکرو زیر 21 سال، به ترتیب با امتیاز 651 و 621 و هشتمی و هفتمی به دور حذفی رسیدند. گلشنی بعد از استراحت در دور اول، امروز در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف کماندار هنگ‌کنگی می‌رود. پورماهانی هم در دور اول حذفی با کماندار ویتنامی رقابت می‌کند.
ابوالفضل سلطانی‌نژاد و احسان شعبانی‌نژاد کمانداران کامپوند زیر 21 سال که دور مقدماتی به ترتیب با امتیاز 691 و 688 و هفتمی و نهمی به دور حذفی رسیدند، امروز در دور دوم به مصاف برنده بازی امیر عزیزی و امارات می‌روند.
احسان شعبانی‌بهار هم در دور اول حذفی با کماندار هنگ‌کنگی مسابقه می‌دهد.
امیررضا عزیزی در مسابقه مقدماتی با امتیاز 685 و دهمی دور اول حذفی به مصاف کماندار اماراتی می‌رود.
سارا جلالی با نهمی دور مقدماتی و امتیاز 673، بعد از استراحت در دور اول امروز کنار کماندار سنگاپوری تیر می‌اندازد. هرچند کمانداران در انفرادی شانس مدال دارند، اما بیشترین شانس ایرانی‌ها در مسابقه تیمی و میکس است.
تیم میکس ریکرو جوانان ایران با ترکیب محمدحسین گلشنی و یسنا پورماهانی با امتیاز 1272 و پنجمی دور مقدماتی به دور حذفی رسیدند و فردا به مصاف تیم ویتنام می‌روند.
تیم کامپوند جوانان هم با ترکیب ابوالفضل سلطانی‌نژاد، احسان شعبانی‌بهار و امیررضا عزیزی با امتیاز 2064 و سومی بعد از استراحت در دور اول حذفی، فردا در دور دوم به مصاف تیم چین‌تایپه می‌رود.
تیم میکس کامپوند هم با ترکیب سارا جلالی و ابوالفضل سلطانی‌نژاد با امتیاز 1364 و سومی، با استراحت در دور اول مسابقات حذفی، فردا با بنگلادش مسابقه می‌دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی