صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و پنج - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و پنج - ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

  برد السد در آستانه تقابل با استقلال
تیم السد قطر با برد مقابل الغرافه به استقبال استقلال تهران می‌آید. درحالی که 2 روز به مسابقه حساس استقلال و السد قطر در لیگ نخبگان آسیا باقی مانده است، این تیم در چهارچوب لیگ قطر مقابل الغرافه به برد 4-2 رسید تا با شرایطی خوب به استقبال استقلال برود. در این بازی اکرم عفیف، پدرو میگوئل، کریستوف گونزالس و حسین الهیدوس گل‌های تیم السد را به ثمر رساندند. تیم استقلال تهران اما در این طرف میدان با باخت 1-0 مقابل پرسپولیس در دربی حساس تهران، پا به این دیدار می‌گذارد. استقلال قبل از این در اولین مسابقه خود در لیگ نخبگان آسیا موفق شده بود الغرافه قطر را شکست دهد.
 

واکنش‌ها به استعفای نکونام
هواداران استقلال در فضای مجازی از خداحافظی جواد نکونام استقبال کرده‌اند. نکونام بعد از باخت مقابل پرسپولیس استعفای خود را به باشگاه اعلام کرد که حالا این موضوع با خوشحالی طرفداران باشگاه در فضای مجازی همراه بوده است. اعتراض هواداران به سرمربی آبی‌پوشان از هفته سوم و باخت مقابل استقلال خوزستان شروع شد که حالا با باخت در دربی به اوج خود رسیده است. اختلاف هواداران با جواد نکونام به حدی بالا گرفته است که آنها حتی ترجیح می‌دهند تیم‌شان با سرمربی موقت مقابل السد قرار گرفته یا حتی سرمربی نداشته باشد ولی جواد نکونام روی نیمکت استقلال حضور نداشته باشد. آبی‌پوشان دو روز دیگر باید در دومین هفته لیگ برتر نخبگان مقابل السد قطر قرار بگیرند.
 

هواداران به سیم آخر زدند
اختلافات و حواشی اخیر باشگاه استقلال صبر هواداران را لبریز کرده است. استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و همین هم باعث شده است تا طرفداران آبی‌پوشان پنجشنبه مقابل در باشگاه تجمع کرده و خواستار استعفای دسته‌جمعی ارکان استقلال، از کادرفنی تا مدیریت باشگاه شوند. اختلافات این روزها در باشگاه استقلال اوج گرفته که همین موضوع هم ناراحتی هواداران و واکنش تند آنها را به دنبال داشته است. باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد تا استقلال در ادامه فصل رنگ آرامش را به خود ببیند.
 

رفت با هواپیما، برگشت با اتوبوس
بازیکنان استقلال در اقدامی عجیب با اتوبوس به تهران بازگشتند. در حالی که استقلالی‌ها با هواپیما راهی اراک شده بودند، بعد از باخت مقابل پرسپولیس در دربی، در اقدامی عجیب با اتوبوس به تهران برگشتند. گویا دلیل این اقدام از سوی مسئولان باشگاه استقلال، تنبیه بازیکنان بوده است. آبی‌پوشان در صد و چهارمین تقابل با سرخ‌پوشان با تک گل حسین کنعانی زادگان مغلوب شدند تا با پنج امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرند.
 

انتقادها از بدترین شروع
استقلال با شکست مقابل پرسپولیس در رده دهم جدول لیگ برتر ایران قرار گرفته است. این بدترین جایگاه آبی‌پوشان در طول رقابت‌های لیگ برتر ایران است و تا به حال سابقه نداشته که استقلال در هفته ششم در چنین جایگاهی باشد. بنابراین حضور استقلال در رده ششم را می‌توان بدترین شروع آنها در تاریخ لیگ برتر دانست. استقلال تا به اینجای کار 2 مساوی مقابل تیم‌های ملوان و نساجی مازندران، 2 باخت مقابل تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس و فقط 1 برد مقابل تیم شمس آذر قزوین داشته است. در چنین شرایطی مسئولان استقلال باید فکری به حال تیم کنند تا هرچه زودتر با خروج از بحران فعلی، بتوانند جبران کرده و خود را بالا بکشانند.
 

انتقاد بیک‌زاده از نکونام
هاشم بیک‌زاده بازیکن سابق باشگاه استقلال هم زبان به انتقاد از جواد نکونام باز کرد. بعد از شکست آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در دربی، بیک‌زاده از رویکرد نکونام در این بازی گلایه کرده و گفته است تیمی که در دربی بترسد محکوم به شکست است و تیم نکونام در دربی دقیقاً تیمی بوده که ترسیده و همین موضوع هم عامل باخت آن و ایجاد این وضعیت شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی