خبر

دختران کانوپولو در اردوی جهانی
تیم کانوپولوی اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی تهران اردوی هفتم را برپا کرد. الهه پورعبدیان، ستایش پیرنجم‌الدین، فاطمه جلیلیان، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، ملیکا برون، شیوا لکزایی، عطیه سلیمانی و مهدیه شعبانی اردونشینانی هستند که زیرنظر کادرفنی تا 10 مهرماه برای مسابقات قهرمانی جهان  کانوپولو تمرین می‌کنند. این رقابت‌ها اواخر مهرماه به میزبانی چین برگزار می‌شود.


شروع رقابت کبدی بازان ساحلی
نخستین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان دیروز در بندرانزلی شروع شد. در این دوره 10 تیم حضور دارند که در دو گروه 5 تیمی با هم رقابت می‌کنند. طبق قرعه تیم کبدی ساحلی ایران در گروه اول با تیم‌های دانمارک، نپال، عراق و ترکمنستان همگروه شد و تیم‌های پاکستان، آلمان، کنیا، فلسطین و لبنان هم در گروه دوم مسابقه می‌دهند.
مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان دیروز با حضور عباس اورسجی رئیس فدراسیون ایران و کنفدراسیون کبدی آسیا، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون آسیا و اختر عباس نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی قرعه‌کشی شد.
اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان 9مهرماه به میزبانی منطقه آزاد انزلی به پایان می‌رسد.


پسران پدل در یک‌قدمی جام جهانی
 تیم ملی پدل زنان و مردان ایران به مرحله حذفی انتخابی جام جهانی رسیدند. مسابقات انتخابی جام جهانی پدل به میزبانی کویت برگزار شد که تیم ملی مردان و زنان ایران به مصاف رقبای خود رفتند و مجوز حضور در مرحله حذفی را به دست آوردند. در بخش مردان تیم ملی پدل ایران با شکست تیم‌های عمان، چین و ژاپن به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد. در بخش بانوان نیز تیم ایران در گروه سوم با مصر و بحرین همگروه است. بانوان ایران با شکست مقابل مصر و پیروزی برابر بحرین با توجه به سه‌تیمی بودن گروه، با یک پیروزی به مرحله بعدی رسیدند و در مرحله حذفی حضور پیدا کردند.


پرتابگران چکش در اردوی مشترک
پرتابگران چکش ایران و بلاروس از فردا در کارگاه آموزشی زیرنظر ایوان تیخن در مجموعه آفتاب انقلاب به‌روز می‌شوند. در این کارگاه با پیگیری‌ فدراسیون دوومیدانی از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بلاروس، پرتابگران و مربیان چکش ایران و بلاروس برای 5 روز در مجموعه آفتاب انقلاب جمع می‌شوند تا در کارگاه آموزشی تئوری و عملی زیرنظر ایوان تیخن، نایب قهرمان بلاروسی پرتاب چکش المپیک و قهرمان جهان، دانش فنی خود را به‌روز کنند.
 

نماینده قزاقستان رقیب سایپای تهران
والیبال زنان سایپا تیم چهارم گروهB دور مقدماتی بعد از استراحت دیروز، امروز در مرحله حذفی باشگاه‌های آسیا به مصاف کوآنیش وی‌سی قزاقستان رفت. تیم سایپا هر سه بازی دور مقدماتی را به رقبایش باخت و بدون امتیاز ته جدول گروه Bقرار گرفت. تیم‌های برنده دیدارهای امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2024 برای مقام‌های اول تا چهارم به میدان می‌روند و تیم‌های بازنده برای رتبه‌های پنجم تا هشتم تلاش می‌کنند.


6 مهر؛ شروع لیگ برتر هندبال زنان
کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برنامه بیستمین دوره لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. مسابقات از ۶ مهر آغاز می‌شود که در هفته اول آن فولاد مبارکه سپاهان–نفت و گاز گچساران، سنگ‌آهن بافق–غدیر ملایر، زاگرس جنوبی کازرون–نامی‌نو اصفهان و رایزکو تهران–شهید چمران لارستان به مصاف هم می‌روند. تیم غدیر ملایر جایگزین فولاد هرمزگان در لیگ برتر شد. طبق برنامه‌ریزی‌ها بیستمین دوره لیگ اسفند ماه به اتمام می‌رسد.


اسدی در کنگره جهانی دوچرخه‌سواری
رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران برای حضور در کنگره جهانی به سوئیس رفت.
بالاخره با  تسویه بدهی‌های دوچرخه‌سواری، رسول اسدی رئیس فدراسیون ایران برای حضور در کنگره سالیانه فدراسیون جهانی همزمان با رقابت‌های قهرمانی جهان زوریخ به سوئیس رفت. رئیس فدراسیون ایران در این فرصت برای افزایش حمایت‌های فدراسیون جهانی از ایران هم رایزنی می‌کند. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اسدی در این سفر، دیدار با رئیس فدراسیون جهانی و مسئولان بخش سولیداریتی است. علی‌اکبر عبدل‌زاده، سرپرست روابط بین‌الملل فدراسیون، اسدی را در این سفر همراهی می‌کند.


 

جستجو
آرشیو تاریخی