صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و سه - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و سه - ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۲

مصاحبه و خبر

سخنگوی قوه قضائیه :
دو «رمّال» تفهیم اتهام شدند
در هفته‌های گذشته صحبت‌های زیادی در خصوص فساد در فوتبال مطرح شد؛ موضوعی که حتی با دستگیری برخی مسئولان فدراسیون فوتبال هم همراه بود. بر همین اساس دیروز نشست سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد و اصغر جهانگیر در خصوص پرونده فساد در فوتبال گفت: «در این پرونده تمامی متهمان با تودیع وثیقه  آزاد هستند. همچنین پرونده مسئولان سابق مس رفنسجان دنبال می‌شود و متهمان برای  اخذ آخرین دفاع احضار شدند.» او بیان کرد: «دونفر از متهمین حاضر شدند و ۵ نفر از آنها در جلسه حاضر نشدند و از این حق خود استفاده نکردند. همچنین دو نفر از افرادی که تحت عنوان «رمّال» بودند،  تفهیم اتهام شدند. دادستان مرکز استان هم گفت، حداکثر ظرف یک ماه قرار نهایی را در خصوص این پرونده صادر خواهیم کرد.»


معرفی داوران بازی ایران و ازبکستان
با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، داوران استرالیایی قضاوت دیدار تیم‌های ملی ازبکستان و ایران را به عهده دارند. بر این اساس، شان ایوانس به همراه دو هموطن خود جورج لاکریندیس و اوون گولدریک، دیدار نوزدهم مهر تیم‌های ملی ازبکستان و ایران را سوت خواهند زد.‌ همچنین داور چهارم و داوران VAR نیز از استرالیا خواهند بود. این بازی از ساعت ١٩ به وقت محلی (١٧:٣٠ تهران) در ورزشگاه بنیادکار آغاز خواهد شد.


تاج‌فیروز: ادعای سیاوش اکبرپور به ‌هیچ وجه صحت ندارد
سیاوش اکبرپور، ستاره سابق استقلال که دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود از شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت این دستور صادر شده که تیم ملی ایران مسابقه بعدی خود را در ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار کند. علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، در واکنش به این موضوع بیان داشت: «هفته گذشته طی تماس وزیر ورزش و جوانان با بنده و تأکید ایشان به حساسیت دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، از طرف آقای دنیامالی مأموریت پیدا کردم که برگزاری این بازی در مشهد مقدس را بصورت جدی پیگیری کنم.»
او با اشاره به برخی حساسیت‌های استانی در مشهد با توجه به اتفاق رخ داده در جریان دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: «با دستور وزیر، گفت‌وگویی را با استاندار خراسان رضوی انجام دادم که ایشان نیز با توجه به مشکلاتی که در برخی از میزبانی‌های بین‌المللی به ویژه دیدار استقلال - الغرافه در شهر قدس ایجاد شده بود، با دغدغه‌مندی کامل موضوع میزبانی ورزشگاه ثامن از بازی‌های بین‌المللی استقلال و پرسپولیس و میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) از بازی‌های تیم ملی را پیگیر شدند. بازدیدهایی به همراه ایشان از این دو ورزشگاه انجام دادیم و در نهایت مقرر شد بازی تیم ملی ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود و ادعای مطرح شده توسط بازیکن سابق فوتبال به هیچ وجه صحت ندارد.»


عبدی: لائوس، هند و مغولستان در رده پایه مدعی هستند
حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نشست خبری قبل از آغاز مسابقات مرحله مقدماتی گروه G جام ملت‌های آسیا گفت: «تمام تلاش خود را کردیم تا حداکثر نفرات را در اختیار داشته باشیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و با بازیکنان حاضر فعلی کار را ادامه می‌دهیم. سخت‌ترین بازی، دیدار با لائوس است.» سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: مغولستان، لائوس و هند شاید در دنیای فوتبال بزرگسالان اسم و رسمی نداشته باشند اما در فوتبال پایه همگی مدعی هستند و هیچ تیمی ساده نیست. به همین خاطر با تمام قدرت مقابل هر ۳ تیم بازی خواهیم کرد چون آنها هم با تمام توان می‌آیند تا از فوتبال خود دفاع کنند و برای موفقیت آن بجنگند. باید خیلی مواظب باشیم چون حریفان ما می‌توانند هر تیمی را شگفت‌زده کنند. برای حضور در جام جهانی مرحله به مرحله پیش می‌رویم.» تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران به مصاف لائوس خواهد رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی