مصاحبه و خبر

بدنساز سابق علیه پرسپولیس طرح شکایت کرد
تهدید جدید علیه سرخ‌ها
دو سال پیش پپه لوسادا با اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی به کادرفنی باشگاه پرسپولیس اضافه و در طول مدت زمان حضورش، توانست نقش مؤثری در قهرمانی و موفقیت‌های این تیم در کادرفنی یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویرا ایفا کند. با جدایی یحیی در میانه فصل گذشته، این مربی اسپانیایی با درخواست اوسمار ویرا به کارش در کادرفنی پرسپولیس ادامه داد اما در نهایت بعد از جدایی اوسمار و انتخاب کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس که اتفاقاً که هموطن لوسادا هم محسوب می‌شد، او از کادرفنی پرسپولیس جدا و ادریس ساسی مراکشی جانشین او شد. لوسادا که این روز‌ها در فوتبال هند مشغول به فعالیت است، از مدیران پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالباتش گلایه دارد. او یک ماه پیش در خصوص این موضوع با رسانه‌ها مصاحبه کرده بود اما اکنون با گذشت یک ماه باز هم پرسپولیسی‌ها اقدامی برای پرداخت مطالبات این مربی نکرده و انگار تهدید او را جدی نگرفته‌اند. این مربی اسپانیایی در جدید‌ترین اظهارنظر خود پیرامون آخرین وضعیت پرداخت مطلباتش توضیح داد: «متأسفانه با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از آخرین مصاحبه من با رسانه‌های ایران در خصوص پرداخت حق و حقوقم، هنوز پیامی از سمت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالباتم دریافت نکردم و در حال حاضر شرایط به گونه‌ای رقم خورده که علیرغم میل باطنی‌ام، وکیل بنده کار‌ها را به صورت حقوقی از سمت فیفا پیگیری خواهد کرد.» بدین ترتیب پرسپولیس با یک دردسر تازه روبه‌رو شده و بزودی شاهد یک شکایت جدید علیه باشگاه خود خواهد بود. حال باید منتظر واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع بمانیم.


اسم این بازی دربی نیست
عزیزیان: باید گندوز را توجیه کنند
عزیزیان در رابطه با عملکرد دروازه‌بان خارجی پرسپولیس و نکاتی مانند دوضرب‌گیر بودن این سنگربان و گرفتن دو اخطار در بازی اخیر سرخپوشان نیز تأکید کرد: گندوز باید بداند داوران در ایران خیلی زود به دروازه‌بان‌ها کارت می‌دهند. از این‌رو گندوز باید توجیه شود تا به‌راحتی کارت نگیرد ضمن اینکه در آن صحنه اصلاً نیازی به مکث نبود. از سوی دیگر در خصوص دوضرب‌گیر بودن این سنگربان هم باید با او بیشتر کار شود و با شوت‌های روی پا از نزدیک، گندوز را به خوبی آماده کرد تا با پنجه شوت‌ها را مهار کرده وآنها را به خوبی مهار کند. دروازه‌بانی که جایگزینی ندارد هر چند که امیررضا رفیعی هم هست که می‌توان روی او حساب کرد اما به هر حال گندوز دروازه‌بانی است که روی او به عنوان سنگربان اول حساب شده و او نباید در این رابطه معادلات را در خصوص خودش بهم بریزد. بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد از برگزاری دربی خارج از تهران نیز خاطر نشان ساخت: اصلاً قابل هضم نیست، چرا باید دربی 104 در تهران برگزار نشود و پایتخت به این بزرگی یک زمین و ورزشگاه بزرگ آماده برای دربی نداشته باشد و از نظر من بازی دو تیم سرخابی که قرار است در این شرایط در شهرستان برگزار شود اصلاً نامش دربی نیست. دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی دو تیم سرخابی در دربی 104 نیز گفت: به نظرم شرایط فنی پرسپولیس بهتر از استقلال است اما به هر حال دو تیم با این هدف به مصاف هم می‌روند که بازنده نباشند به همین دلیل شاید بازی محتاطانه بیشتر نتیجه بازی دو تیم را تحت تأثیر خودش قرار دهد اما به هر حال دربی ممکن است اتفاقاتی در دل خودش داشته باشد که برای هیچ کس قابل پیش‌بینی نیست.


احتمال بازگشت باقری
یک مقام آگاه به ایسنا اعلام کرده که مشکل کریم باقری برای بازگشت به فوتبال حل شده و او بزودی می‌تواند روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری بنشیند. خبرگزاری فوق خبر داده با پایان لیگ بیست‌ودوم فوتبال ایران، کریم باقری به دلیل برخی مشکلات نتوانست به همکاری خود با پرسپولیس ادامه دهد و از این باشگاه جدا شد اما حالا با حل شدن مشکلش احتمالاً بزودی به کادرفنی پرسپولیس اضافه خواهد شد. مدیران باشگاه پرسپولیس از طریق نهادهای ذی‌ربط پیگیر حل مشکل کریم باقری هستند و بخش زیادی از مشکل حل شده و بزودی او به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد. پرسپولیسی‌ها در حالی به دنبال حل مشکل کریم باقری هستند که باشگاه تراکتور نیز خواهان حضور او روی نیمکت این تیم است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی