خبر

شمسایی و ملی‌پوشان درگیر آنفلوانزا
تیم ملی فوتسال کشورمان که در رقابت‌های جام جهانی۲۰۲۴ ازبکستان حضور دارد و صعود خود را به مرحله یک‌شانزدهم و حذفی قطعی کرده است دیروز در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف فرانسه رفت. این در حالی است که در چند روز گذشته چند بازیکن تیم‌ملی فوتسال به دلیل تغییرات آب‌وهوایی دچار ویروس آنفلوانزا شده‌اند که تحت نظر پزشکان تیم قرار گرفته‌اند. متأسفانه این بیماری در محل اسکان تیم ملی درحال پیشرفت است، اوایل بامداد دیروز وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال به دلیل درد بدن و سرفه به پزشک مراجعه داشته که با تشخیص پزشک معالج ظاهراً وی نیز به ویروس آنفلوانزا مبتلا شده است.


توقف اورنبورگ با دو مهره ایرانی
در چهارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که مثل دیدارهای قبل محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در ترکیب داشت، دیروز مقابل خیمکی رده چهاردهمی قرار گرفت. یاران قربانی و سحرخیزان که در 6 مسابقه اخیرشان فقط یک برد داشتند و نمایش نه چندان خوبی ارائه کرده بودند، دیروز سعی داشتند در استادیوم خیمکی آرنا به برتری دست پیدا کنند که این اتفاق نیفتاد.
تیم فوتبال اورنبورگ در روزی که خیمکی در دقیقه 24 با اخراج مدافع میانی خود 10 نفره شد، نتوانست به پیروزی برسد و به تساوی بدون گل رضایت داد تا 7 امتیازی شود و در سیزدهم جدول لیگ برتر روسیه بماند. سعید سحرخیزان، ستاره ایرانی اورنبورگ که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه 3 گل به ثمر رسانده بود، نتوانست این روند را ادامه بدهد و در دقیقه 78 تعویض شد و محمد قربانی هم نهمین بازی پیاپی خود را با حضور کامل در زمین انجام داد.

جستجو
آرشیو تاریخی