اردوگاه سرخ

 گزینه الجزایری و درخواست
حقوق بالا
روزنامه akhersaa الجزایر با تیتر«شاید پرسپولیس آدم وناس را از شبح بدون تیم‌ بودن نجات دهد» نوشت: باشگاه پرسپولیس به جذب آدم وناس علاقه دارد. گاریدو به‌خوبی این بازیکن را می‌شناسد و به همین خاطر خواستار جذبش شده اما موانعی بر سر راه این انتقال وجود دارد؛ از جمله حقوق ماهانه زیادی که این بازیکن می‌خواهد و البته مشکل زبان و همچنین آسیب‌دیدگی‌های پیاپی او که می‌تواند مانع از نهایی ‌شدن این انتقال شود.


چراغ سبز اورونوف برای تمدید
این‌طور که درویش گفته اورونوف خیلی راحت به تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم گفت: با اورونوف هم صحبت کردیم و خیلی علاقه‌مند هست که باز هم با ما باشد. یک بازیکن وقتی پای میز مذاکره می‌آید باید شرایط روحی او را هم مدنظر قرار دهیم. وقتی ما 3 روز در میان بازی داریم شرایط سخت می‌شود.


فردا جلسه برای خانبان
مهرداد خانبان یکی از دستیاران ایرانی گاریدو در کادر فنی پرسپولیس به دنبال جدایی است. این مربی از زمان حضور کالدرون به کادر فنی پرسپولیس اضافه شد و با یحیی و اوسمار هم کار کرد اما حالا به دلیلی عجیبی دنبال جدایی است. درویش دراین‌باره گفت: سرمربی تیم ما معتقد بود که خانبان برای کار کردن در پرسپولیس باید در پست خاصی مشغول به کار باشد. او هم دوست داشت که در پست دیگری کار کند که سرمربی تیم گفت در این پست دو سه همکار دارد. روز یکشنبه جلسه‌ای داریم و امیدواریم به یک تفاهمی با هم برسیم. خانبان سال‌ها به پرسپولیس کمک کرده است و امیدواریم که باز هم از او کمک بگیریم.


درویش علیه خرافات
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا برگزاری دربی در اراک با موافقت این باشگاه همراه بوده یا خیر، گفت: ما که تصمیم‌گیرنده نیستیم. ما می‌خواهیم خط بطلانی بر تمام این حرف‌ها که می‌گویند بازی در اراک نحس است را بکشیم و در اراک هم دربی را می‌بریم تا بگوییم همه این مسائل خرافات است و با تیم مستحکمی که داریم بجز برد به چیزی فکر نمی‌کنیم.


پنالتی سوخت
محمدرضا ابوالفضلی، محمدحسین ترابیان، مهدی عالیقدر، سعید علینژادیان، بابک وسیله بر پنج کارشناس داوری تصمیم داور در مورد پنالتی دقیقه 3 پرسپولیس را درست دانستند. هر پنج نفر البته تصمیمی زاهدی‌فر برای رد گل سوم پرسپولیس را به خاطر خطای احمدزاده روی دروازه‌بان حریف تأیید کردند. با این حال از این پنج نفر تنها مهدی عالیقدر و بابک وسیله وتو کردن پنالتی روی میلاد محمدی را تأیید کردند و سه کارشناس دیگر اعتقاد دارند داور باید پنالتی می‌گرفت.


طلسم یاسین هم شکست
بعد از 5 بازی بیرون نشستن سرمربی سرخ‌ها بالاخره از دقیقه ۸۲ بازی با آلومینیوم دستور به حضور یاسین سلمانی در زمین داد تا او پس از ۳۴۹دقیقه انتظار بالاخره در یک بازی رسمی پا به توپ شود که البته در همان دقایق کوتاه گاریدو به خاطر لو دادن یک توپ بشدت بر سر او فریاد کشید.


سرلک و مهری سکونشین، سمیر روی نیمکت
سعید مهری آخرین خرید پرسپولیس بعد از بازی الاهلی مقابل آلومینیوم اراک هم از فهرست تیمش خط خورد. همچنین میلاد سرلک هم به لیست بازی با ایرالکو نرسید اما سمیر حبوباتی و علیرضا عنایت‌زاده دو هافبک تدافعی جوان سرخ‌ها در فهرست بودند که به آنها هم بازی نرسید. همچنین خبری از مهرشاد اسدی در لیست نبود و امیررضا رفیعی گلر دوم تیم بود که تا آستانه ورود به زمین پیش رفت اما گندوز در شروع نیمه دوم شرایط ادامه بازی را پیدا کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی