اردوگاه آبی

انتخاب شهرقدس از سرناچاری
چرا استقلال ورزشگاه شهرقدس تهران را که حتی در برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیز با مشکل مواجه بود و سال‌ها در این ورزشگاه بازی برگزار نمی‌شد، برای بازی مقابل الغرافه انتخاب کرد؟ این سؤالی است که نگاه‌ها را متوجه مسئولان باشگاه استقلال کرده است. اما تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال نیز پاسخ روشنی برای این سؤال دارند. فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال گفته: «ما حق انتخابی نداشتیم زیرا مسئولان مشهد با میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مخالفت کردند و به همین دلیل مجبور به انتخاب ورزشگاه شهدای شهرقدس شدیم.» به هرحال در شرایطی که ورزشگاه آزادی و پاس تهران آمادگی میزبانی از استقلال را نداشتند، مسئولان این باشگاه باید تصمیمی اتخاذ می‌کردند و ورزشگاه را به آمادگی می‌رساندند اما در هرحال میزبانی در ورزشگاه شهدای قدس اتفاق خوشایندی نبود و قرار است ادامه بازی‌ها در ورزشگاه دیگری برگزار شود.


آغاز دوباره مرادمند
محمدحسین مرادمند از بازی با نساجی می‌تواند برای استقلال به میدان برود. این بازیکن در ایفمارک نیز حضور پیدا کرد و تأییدیه‌های لازم را هم گرفت تا مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان نداشته باشد. ابتدای فصل گفته شد که مرادمند دیگر در ترکیب استقلال نیست اما ضعف‌های به‌جا مانده در خط دفاع و ایضاً مصدومیتی که برای سهرابیان به وجود آمد، موجب شد مدیران باشگاه استقلال بار دیگر به فکر ادامه همکاری با این بازیکن باشند و مرادمند را به لیست برگردانند. پیش‌بینی می‌شود مرادمند بزودی به یکی از گزینه‌های اصلی نکونام برای بازی در ترکیب استقلال تبدیل شود.


امیدواری هاشمی‌نسب به استقلال
مهدی هاشمی‌نسب، مربی سابق استقلال با اینکه باشگاه را ترک کرده اما به موفقیت آبی‌ها در لیگ نخبگان آسیا امیدوار است. هاشمی‌نسب با تأیید نمایش استقلال مقابل الغرافه گفته: «در این بازی بازیکنان استقلال به خوبی جنگیدند و توانستند برنده بازی شوند. برد مقابل الغرافه نمایش غیرت و تعصب بازیکنان استقلال بود‌. استقلال با این برد پرگل نشان داد که متخصص بازی‌های آسیایی است و می‌تواند گام‌های بلندی در آسیا بردارد. بازیکنان از دقیقه اول تا آخر بازی جنگیدند و تلاش کردند تا شادی را به هواداران ببخشند. از برد استقلال خیلی خوشحال شدم و امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان تیم این بردها ادامه داشته باشد و استقلال بتواند به جایگاه خوبی در آسیا دست پیدا کند.»

 
نوری: رامین بهترین خرید استقلال بود
محمد نوری، پیشکسوت استقلال درباره بازی با نساجی گفت: «بازی در قائمشهر همیشه برای استقلال سخت بوده اما با توجه به نتیجه دیدار برابر الغرافه و افزایش روحیه تیم می‌توانیم با همان سبکی که مقابل تیم قطری در میدان ظاهر شدیم، نساجی قائمشهر را نیز شکست دهیم. ما باید نساجی را ببریم و به طور قطع پیروزی در این بازی روحیه تیم ما را در آستانه دربی پایتخت به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.» نوری با تأیید خرید رضاییان می‌گوید: «خرید رامین یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای استقلال بود که باید بابت این اتفاق به مجموعه مدیریت باشگاه تبریک گفت. به اعتقاد من خرید رامین نقطه طلایی کارنامه مدیریت استقلال بود، درخشش او به عنوان یک ستاره در ترکیب استقلال این واقعیت را ثابت کرد که حضور ستاره‌های بزرگ می‌تواند منشأ اتفاقات خوب و ایده‌آل شود.»


 صفایی داور بازی با نساجی
استقلال و نساجی درحالی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند که طبق برنامه‌ریزی قرار است علی صفایی قضاوت این بازی را به عهده بگیرد. کمک‌های این داور نیز محمدعلی پورمتقی، یعقوب سخندان و وحید زمانی هستند. این بازی با برخورداری از سیستم کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. مسئولیت اداره داور ویدیویی نیز برعهده سعاد وفاپیشه و میثم حیدری است. این بازی جمعه‌شب در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی