اردوگاه آبی

 وعده پاداش عملی می‌شود
 بعد از برد استقلالی‌ها مقابل الغرافه قطر حالا نوبت مسئولان این باشگاه است تا به وعده پاداش خود عمل کنند. از آنجایی که مدیران باشگاه، شب قبل از بازی به اردوی تیم سر زده و وعده پاداش در صورت برد داده بودند، بعد از پیروزی آبی‌ها حالا پای قول‌شان مانده و اعلام کردند که بزودی پاداش‌ها به حساب بازیکنان واریز می‌شود. اینطور که شنیده می‌شود مدیران استقلال مبلغ خوبی برای این برد در نظر گرفته‌اند که حالا در روزهای آینده با پرداخت آن وعده‌شان را عملی خواهند کرد. استقلال در هفته اول لیگ نخبگان آسیا موفق شد با 3 گل الغرافه قطر را در ورزشگاه شهدای شهر قدس شکست دهد تا بعد از حواشی اخیر شایعات اخراج نکونام، آرامش موقتاً به تیم برگردد.


رفتار حرفه‌ای هواداران استقلال
 هواداران استقلال باشگاه را روسفید کردند. در حالی که با توجه به حضور ناظران AFC و حساسیت آنها نگرانی‌های زیادی بابت رفتار طرفداران حاضر در استادیوم شهر قدس وجود داشت، هواداران دست به کار حاشیه‌ای نزدند تا بازی بدون هیچ گونه جنجال ختم به خیر شود. به نظر می‌رسد هواداران در این بازی به تذکرات مسئولان گوش کرده و رفتاری مناسب داشتند تا بهانه‌ای برای جریمه و محرومیت دست مسئولان AFC ندهند. بنابراین با وجود اینکه ورزشگاه شهر قدس محدودیت‌های زیادی داشت و با توجه به نور کم و امکانات کم، شرایط میزبانی آنطور که باید به جا نیامد اما هواداران استقلال در این بازی رفتاری حرفه‌ای از خود به نمایش گذاشتند تا حداقل از این بابت مشکلی پیش نیاید.


فرار رضاوند از انتقادات با گلزنی
 آرش رضاوند با گلزنی مقابل الغرافه قطر خودش را از فشار انتقادات نجات داد. در حالی که هواداران استقلال اخیراً از عملکرد رضاوند راضی نبودند و انتقادات زیادی به نحوه بازی او داشتند، حالا هافبک آبی‌پوشان با گلزنی مقابل تیم قطری مجدداً خودی نشان داد تا موقتاً از زیر بار فشارها خارج شود. البته که به نظر می‌رسد او برای رضایت هواداران و کادرفنی باید این روند را در ادامه لیگ برتر و بازی‌های بعدی استقلال در لیگ نخبگان آسیا ادامه دهد تا به صورت کامل از زیر سایه انتقادات خارج شود.


مدیران استقلال به فکر ساخت ورزشگاه
 باشگاه استقلال اعلام کرده است که قصد ساخت ورزشگاهی مخصوص آبی‌ها را دارد. در شرایطی که استقلالی‌ها مجبور شدند با وضعیت نه چندان مناسب ورزشگاه شهر قدس از الغرافه قطر میزبانی کنند، حالا مسئولان باشگاه به این فکر افتاده‌اند تا استادیومی مخصوص خود را بسازند. البته این وعده‌ها کمی آشنا است و قبل از این هم علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال اوایل مدیریت خود اعلام کرده بود که قصد ساخت ورزشگاه دارد و در همین راستا هم از مشاوران خارجی برای پیش بردن این پروژه دعوت کرده بود که در نهایت این ماجرا در حد یک حرف باقی ماند و به جایی نرسید. حالا باید دید شهریاری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس تا چه حد در این زمینه جدی بوده و بر چه اساسی این موضوع را مطرح کرده است. اگر موضوع ساخت ورزشگاه جنبه‌ای تبلیغاتی نداشته باشد باید به سرعت شاهد اجرای این پروژه بود.


تمجید روزنامه‌های عربی از استقلال
 نشریه الوطن و العرب به تمجید از استقلال پرداختند. بعد از برد مقتدرانه استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا حالا نشریه‌های عربی عملکرد آبی‌پوشان ایرانی را خوب دانسته و به تمجید از عملکرد آنها پرداخته‌اند. روزنامه الوطن بعد از برد نماینده کشورمان با تیتر استقلال، الغرافه را نابود کرده است به این بازی پرداخت و نشریه العرب هم نوشته است که الغرافه مثل لیگ قطر، در رقابت‌های نخبگان آسیا هم خوب ظاهر نشده و مقابل شاگردان جواد نکونام هم حرفی برای گفتن نداشت.

جستجو
آرشیو تاریخی