خبر

 دعوت از هواداران برای بازی جمعه
سرخپوشان ایران پس از اولین دیدار آسیایی خود در عربستان، روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای شهرقدس، میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهند بود. این مسابقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس برگزار می‌شود که از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه با حضور هواداران آغاز خواهد شد. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس طی درخواست از هواداران پرشمار و محبوب خود از آنها دعوت کرد تا در دیدار برابر نماینده اراک با حضور در ورزشگاه شهرقدس از تیم خود حمایت کنند. باشگاه پرسپولیس تأکید دارد بنابر محدودیت و ظرفیت این ورزشگاه، هواداران تنها با تهیه بلیت در ورزشگاه حاضر شوند چرا که در غیر این صورت از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.


ریکاوری در جده
فشردگی بازی‌ها، سرخپوشان را در موقعیتی قرار داده است تا از هر فرصتی برای آماده‌سازی خود جهت بازی‌های آتی استفاده کنند. سرخپوشان دیروز در دو نوبت، تمرین داشتند که در سالن بدنسازی انجام شد. ابتدا بازیکنانی که در بازی دیروز نبودند از ساعت ۱۰ صبح تمرین اصلی را انجام دادند. بازیکنان حاضر در ترکیب بازی نیز از ساعت یازده، برنامه ریکاوری داشتند. سرخپوشان بعد از تمرین، ریکاوری و استراحت در جده، عصر دیروز به تهران برگشتند. پرسپولیس، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهد داشت تا آماده مصاف بعدی خود در لیگ برتر خلیج فارس شود.


محرومیت دوجلسه‌ای مدافع جوان
سهیل صحرایی مدافع میانی جوان پرسپولیس به خاطر حرکتی که بعد از گل تیمش مقابل تراکتور در تبریز انجام داد دو جلسه محروم و 100 میلیون تومان جریمه شده است که البته این رأی قابل تجدیدنظر است. در رأی صادره کمیته انضباطی آمده دلیل صدور این رأی رفتار غیرورزشی که سبب تحریک هواداران تیم مقابل شده باعث صدور رأی شده است. صحرایی بعد از گل مساوی پرسپولیس در نقطه کرنر روبه‌روی سکوهای حریف فریاد کشید و دست‌هایش را مشت کرد.


رکورد جدید برای عالیشاه
امید عالیشاه با رکورد ۲۶۴ بازی به دومین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس تبدیل شد. کاپیتان پرسپولیس که با مصدومیت نابهنگام در پیش‌فصل روبه‌رو شد، بعد از ۱۰۷ روز برای سرخ‌ها به میدان رفت. عالیشاه حالا به آمار محمد پنجعلی، کاپیتان پیشین سرخپوشان رسیده  است.

جستجو
آرشیو تاریخی