صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و چهار - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و چهار - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

خبر

سهمیه بازیکن خارجی کاهش نمی‌یابد
زیلیکیچ با سند پزشکی فسخ کرد
حرف و حدیث‌ها پیرامون آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی جنجالی استقلال حتی بعد از جدایی او از جمع آبی‌پوشان هم، دست‌بردار باشگاه نیست. بعد از حواشی و اختلافات جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان با مدیران استقلال بر سر جدایی این وینگر خارجی، بالاخره با توافق طرفین ماجرا ختم به خیر شد تا با جدایی این بازیکن، آتش بس در اردوی استقلال اعلام شود.
البته که حالا با جدایی این بازیکن داستان تازه‌ای به راه افتاده و شائبه‌هایی مبنی بر سوخت یکی از سهمیه‌های خارجی فصل بعد استقلال مطرح شده است. به رغم صدور کارت بازی برای این بازیکن در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر، او در ترکیب آبی‌پوشان حضور نداشت و همین موضوع باعث شده تا صحبت‌هایی مطرح شود که با جدایی این بازیکن، یکی از سهمیه‌های خارجی فصل بعد استقلال سوخت شده است. البته که بر خلاف این شائبه‌ها و با توجه به مصدومیت زیلیکیچ در بازی مقابل شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان و جلسات فیزیوتراپی این بازیکن در مرکز پزشکی، به نظر می‌رسد این موضوع نمی‌تواند دردسر تازه‌ای برای باشگاه به وجود آورده و به گفته مدیران استقلال، با ارائه مدارک پزشکی، آبی‌پوشان از این مخمصه خارج شده و جای هیچ نگرانی نیست.


استقلال به دنبال مهاجم خارجی
در شرایطی که رقبای استقلال در لیگ نخبگان آسیا هر روز ستاره جدیدی جذب می‌کنند، حالا مدیران باشگاه استقلال هم به فکر افتاده‌اند تا یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرند.
بعد از جدایی زیلیکیچ دست مسئولان استقلال برای جذب مهاجم خارجی بازتر شده و حالا به دنبال این هستند تا با یک بازیکن خارجی به توافق برسند. البته که هنوز هیچ نامی مطرح نشده است و به نظر می‌رسد پروسه این مهاجم خارجی کمی زمان‌بر بوده و قطعاً به بازی مقابل الغرافه قطر نمی‌رسد.


شنبه، رونمایی از کیت جدید
کیت آسیایی استقلال در 24 ساعت آینده رونمایی می‌شود. در حالی که به عقیده بسیاری از هواداران کیت قبلی مشکلاتی داشته، حالا همه منتظر رونمایی از کیت جدید آبی‌پوشان هستند تا ببینند ایرادات و مشکلات کیت قبلی تا چه اندازه برطرف شده است. استقلال در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا دوشنبه باید در ورزشگاه شهر قدس مقابل تیم الغرافه قطر قرار بگیرد که شاگردان نکونام با کیت جدید خود پا به این دیدار خواهند گذاشت.
 

بلیت الکترونیکی
شرط ورود به ورزشگاه شهر قدس
محدودیت‌ها درباره بلیت‌فروشی تقابل استقلال و الغرافه قطر همچنان ادامه دارد. طبق گفته مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط خاص این ورزشگاه قرار است فقط 8هزار بلیت فروخته شود که از این تعداد 1000 بلیت به بانوان و 500 بلیت هم به جایگاه CIP اختصاص دارد. در حالی که مسئولان فدراسیون از چند روز قبل تأکید زیادی به مقوله بلیت‌فروشی داشته و اعلام کرده‌اند که فقط هوادارانی که موفق به تهیه بلیت شده‌اند‌ در ورزشگاه حضور پیدا کنند، حالا ناظرانAFC  هم به این موضوع اشاره و اعلام کرده‌اند که فقط هوادارانی که بلیت اکترونیکی دارند، می‌توانند بازی استقلال مقابل الغرافه قطر را به صورت حضوری در ورزشگاه شهر قدس تماشا کنند و باقی طرفداران باید از خانه شاهد بازی تیم محبوب‌شان باشند.
 

استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند
در فاصله 2 روز مانده به تقابل استقلال و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، با تصمیم مسئولان باشگاه تمامی بازیکنان ممنوع‌المصاحبه شده‌اند. در حالی که فقط 3 هفته از شروع  لیگ برتر فوتبال گذشته است، آبی‌پوشان در روزهای اخیر بمبارانی از حواشی را تجربه کرده و نیمکت این باشگاه دچار جنجال زیادی شده بود که البته با توافق جواد نکونام و مدیران استقلال فعلاً این تیم از وضعیت قرمز خارج شده و به آرامش رسیده است. حالا در شرایطی که حاشیه به تازگی از اردوی استقلالی‌ها دور شده است، مسئولان باشگاه تمامی بازیکنان را ممنوع‌المصاحبه کرده‌اند که بازیکنان قبل از بازی مهم این تیم مقابل الغرافه، اسیر حواشی تازه نشده و در آرامش آخرین تمرینات خود را دنبال کنند.
 

 ورود AFC برای بازدید نهایی
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز وارد ایران می‌شوند. شمارش معکوس برای شروع بازی استقلال و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا شروع شده و حالا به همین منظورهم ناظران AFC وارد تهران می‌شوند تا از آخرین وضعیت استادیوم آگاه شده و بازدید نهایی را به جا بیاورند. در حالی که 2 روز به شروع این بازی بیشتر باقی نمانده است، تلاش‌ها برای برطرف کردن ایرادات این استادیوم همچنان ادامه دارد تا در شرایطی که انتقادات زیادی به برگزاری بازی در این ورزشگاه وارد شده است، این تقابل ختم به خیر شده و به دور از هرگونه مشکلی برگزار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی