صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و سه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و سه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۲

از وعده بهمن 1403 تا بهره برداری در بهار 1405

لطفاً کیفیت را فدای سرعت نکنید

 داود رفعتی در جدیدترین گفت‌و‌گوی تلویزیونی خود در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه‌های ایران توضیح داد: «اوضاع چمن استادیوم پارس شیراز خیلی بدتر از قبل شده و یکی از مشکلات آن تغییر چند باره پیمانکار است‌. امیدواریم که این ورزشگاه زودتر به چرخه بازی‌های لیگ برتر بازگردد تا خیلی از مشکلات حل بشود و حتی می‌توانیم بازی‌های تیم ملی، استقلال و پرسپولیس را با آسودگی به این ورزشگاه ببریم. این ورزشگاه از سرمایه‌های ایران است و در جلسه بعدی که در حضور وزیر ورزش برگزار می‌شود امیدواریم بودجه‌ای اختصاص یابد که همراه چند استادیوم دیگر، استانداردها را شکل بدهیم. وضعیت چمن ورزشگاه کیش مساعد است اما استانداردهای دیگری همچون نور را باید درست کنیم که هفته آینده برای بررسی به کیش خواهم رفت. چمن ورزشگاه مشهد هم خراب است و باید رسیدگی شود. اینها وظایف باشگاه‌هاست اما امروز به گردن فدراسیون افتاده که یک وظیفه ملی است و همه باید برای آن تلاش کنیم.» دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در مورد وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: «زمین استادیوم فولادشهر صاف بود ولی چمن آن به خاطر قارچ و گرمای شدید اصفهان کمی‌ خراب بود ولی با این حال بازیکن یک زمین صاف برای مسابقه نیاز دارد که موجود بود. تا یک ماه دیگر چمن فولادشهر هم تغییر خواهد کرد.»
 رفعتی در مورد ورزشگاه نقش جهان گفت: «ورزشگاه نقش جهان یکی از بهترین استادیوم‌های کشور است ولی فقط ورودی بانوان کمی‌ مشکل دارد که استانداری باید کمک کند. چمن هم کمی مشکل دارد که جمعه ناظر هستم و مشکلش را رفع خواهیم کرد.»
 رفعتی در خصوص ورزشگاه‌های تهران اظهار داشت: «در بازسازی ورزشگاه آزادی بنا نداریم که عجله کنیم تا کیفیت از بین برود. بازی پرسپولیس و النصر در روز ۱۲ بهمن می‌تواند در این ورزشگاه برگزار شود. شهرداری شهرقدس توانست از یک خرابه آن ورزشگاه را در محدوده شهرقدس بسازد که باید تشکر کرد. تا آذر ماه بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار خواهد شد ولی برای دربی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. بازی استقلال و الغرافه نهایتاً هشت هزار و پانصد نفر ظرفیت دارد و از هواداران استقلال خواهش می‌کنم نظم را برهم نزنند که تیم محبوبشان از حضور هواداران محروم نشود.»

نصیبی: تاریخ بهره برداری
از آزادی معلوم نیست
 مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی نیز در واکنش به صحبت‌های داود رفعتی گفت: «قطعاً بحث آماده‌سازی ورزشگاه آزادی خیلی زودتر از تاریخ برگزاری دیدار پرسپولیس – النصر نهایی خواهد شد. همکاران ما شبانه‌روز در حال کار هستند تا هرچه زودتر ورزشگاه به بهره‌برداری برسد. ما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی اعلام کنیم، اما تمام تلاش و توان‌مان را به کار گرفتیم تا هرچه زودتر ورزشگاه آزادی آماده میزبانی از تیم ملی، پرسپولیس و استقلال شود.»

 

بــــرش

طلا: آزادی بهار 1405 آماده می‌شود
حسین طلا، رئیس شرکت توسعه و تجهیز در یک برنامه تلویزیونی در خصوص زمان
بهره برداری از ورزشگاه آزادی گفت:اگر مسابقه‌ای در ورزشگاه آزادی انجام نشود، به احتمال فراوان بهار 1405 این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات است اما اگر قرار باشد در جریان پروژه بازسازی با نظر وزیر محترم ورزش تغییری صورت گیرد، آن وقت ممکن است زودتر از زمین چمن بهره برداری شود اما این به این معنا نیست که کاربازسازی تمام شده است.  وی در ادامه توضیح داد: ما یک بار برای همیشه باید به صورت اساسی ورزشگاه آزادی را ترمیم کنیم و کیفیت را فدای سرعت نکنیم آن گاه دیگر هیچ مشکلی پیش نمی آید اما اگر این اتفاق رخ ندهد اصلاً بعید نیست که دوباره همان اتفاقات قبلی تکرار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی