صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و سه - ۰۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و سه - ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۵

خبر

درخشش آقایی‌پور در اصفهان
جواد آقایی‌پور که عملکرد موفقی در استقلال خوزستان چه در لیگ دسته اول و چه فصل گذشته در لیگ برتر به جا گذاشته بود، در تقابل با خیبر خرم‌آباد که یکی از رقبای اصلی آبی‌های خوزستانی در مسیر صعود محسوب می‌شد، ناکام مانده بود. آقایی‌پور اما با درخشش در فصل گذشته و در ترکیب تیم استقلال خوزستان تمامی مدعیان لیگ را خواهان خود می‌دید و در نهایت با انتقالی جنجالی پیراهن سپاهان را بر تن کرد. مهاجم جوان و ملی‌پوش سپاهان در شرایطی که طبق سایت‌های آماری در جدال اول خود با پیراهن این تیم مقابل شباب الاهلی در پلی‌آف لیگ نخبگان عملکرد خوبی به جا گذاشته بود، در نهایت اما با شکست و حذف طلایی‌پوشان جزو بازیکنانی قرار گرفت که مورد هجمه قرار گرفته بود. آقایی‌پور البته با انگیزه و اهداف مشخصی پیراهن سپاهان را انتخاب کرده و تداوم حضور در تیم ملی و در ادامه لژیونر شدن جزو برنامه‌های این مهاجم جوان محسوب می‌شود که مانع از تسلیم شدن اوست. جایی که باعث شد در دومین هفته از لیگ برتر با گل دیدنی خود سپاهان را به بردی ارزشمند برساند و بار دیگر روحیه خود را نیز به دست بیاورد و آماده جدال این هفته تیمش مقابل شمس‌آذر شود.


فولادی‌ها به استقلال خوزستان زمین نمی‌دهند
در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر، محل میزبانی تیم‌ها به چالشی جدی تبدیل شده است. این چالش در جدیدترین سکانس خود به شهر اهواز رسیده و بعد از عدم تأیید ورزشگاه غدیر توسط کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر، باشگاه استقلال خوزستان قصد دارد میزبانی خودش را به ورزشگاه شهدای فولاد منتقل کند. در همین رابطه بررسی‌ها حاکی از آن است که باشگاه فولاد خوزستان به دلیل حفظ کیفیت چمن خود در فصل گرمای اهواز، با درخواست باشگاه هم‌استانی مخالفت کرده است. این موضوع در حالی رخ داده که هواداران باشگاه خوزستانی هم به مدیریت فولاد عنوان کردند به هیچ وجه پس از مشکلات فصل گذشته تیم‌شان، تحمل از دست رفتن میزبانی آن را ندارند. طبق تقویم لیگ برتر استقلال خوزستان در هفته سوم این رقابت‌ها و در روز هشتم شهریور ماه سال‌جاری میزبان استقلال است و فولاد یک روز بعد در تهران میهمان پرسپولیس خواهد بود. باید دید در فاصله زمانی تا برگزاری این مسابقه استقلال خوزستان چه ورزشگاهی را برای میزبانی خود معرفی می‌کند.

روزی‌طلب: با انگیزه برد بازی می‌کنیم
شمس‌آذر در دومین بازی فصل خود به اولین امتیاز دست یافت و این در حالیست که سپهر روزی‌طلب هافبک این تیم درباره جدال با چادرملو می‌گوید: «با تدابیر کادرفنی شرایط خوبی را در بیشتر دقایق بازی پشت سر گذاشتیم و تیم کاملاً برتر مقابل حریف بودیم. بعد از شکست برابر استقلال که در آن بازی نیز نمایش موفقی داشتیم با انگیزه پیروزی در این بازی حاضر شده بودیم. خوشبختانه به گل برتری هم رسیدیم اما در یک لحظه همه چیز تغییر کرد. دریافت گل آن هم دقایقی بعد از اینکه 10 نفره شده بودیم ما را از هدف‌مان که کسب سه امتیاز این بازی بود دور کرد.»
روزی‌طلب با اشاره به عملکرد موفق تیمش این طور می‌گوید: «تیم خوبی هستیم که شاید اگر اتفاقات ابتدای فصل نبود و زودتر کنار هم جمع می‌شدیم از حیث امتیازگیری شرایط بهتری هم داشتیم. آقای دقیقی نشان داده‌اند که از حیث فنی جزو مربیان برتر فوتبال ما محسوب می‌شوند.»  آنها برای بازی با سپاهان آماده می‌شوند: «سپاهان یکی دیگر از تیم‌هایی است که برای موفقیت در این فصل و قهرمانی هزینه زیادی کرده است. با این حال هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. ما باید با چندبرابر تمرکز و توانایی و دوندگی خودمان در این بازی حاضر شویم و قطعاً رسیدن به امتیاز دور از دسترس نخواهد بود. شمس‌آذر فصل گذشته سپاهان را شکست داده و چرا الان نتواند؟ باید برای این هدف بجنگیم و قطعاً آن را دنبال خواهیم کرد.»

شکایت باشگاه خیبر
از تیم داوری بازی با سپاهان
بازی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با سپاهان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید؛ اما در جریان مسابقه اشتباهات فاحشی از سوی تیم داوری رخ داد که در نتیجه مسابقه تأثیر مستقیم داشت. با اظهارات کارشناسان داوری گل اول سپاهان با خطای واضح «محمد دانشگر» پیش از ورود توپ به دروازه به ثمر رسید و گل دوم نیز در موقعیت آفساید وارد دروازه خیبر شد. با این اشتباهات و تأثیرات مستقیم تیم داوری در نتیجه، باشگاه خیبر خرم‌آباد از «حسین زیاری» و همکارانش شکایت کرده و نامه رسمی خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کرد. باشگاه خیبر انتظار دارد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در خصوص قضاوت این مسابقه نقطه‌نظر صریح خود را بیان کرده و نسبت به این شکایت اقدامات لازم را صورت بدهند.

جستجو
آرشیو تاریخی