گزارش و خبر

بهترین شروع ملوان
تیم فوتبال ملوان بعد از بازگشت به لیگ برتر توانست برای اولین بار در هفته نخست لیگ برنده شود، آنها در دو فصل اخیر مقابل پیکان و ذوب‌آهن شکست خوردند و دیدار مقابل گل‌گهر بهترین شروع آنها در سه فصل اخیر بود. ملوان فصل گذشته اولین بازی خود را مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی انجام داد که با نتیجه دو بر یک مقابل ذوب‌آهن شکست خورد، آنها در لیگ بیست و دوم هم یک بر صفر مقابل پیکان شکست خوردند. ملوان در فصل بیست و دوم هم با مازیار زارع کار خود را آغاز کرد و این در حالی است که در آن فصل در پنج هفته ابتدایی فقط دو امتیاز کسب کرده بودند و حالا در لیگ بیست و چهارم در اولین مسابقه سه امتیاز را کسب کردند تا مازیار زارع پیشرفت قابل توجهی نسبت به نتایج اولین دوره حضورش در لیگ برتر داشته باشد. زارع در آستانه بازی با استقلال کار سختی خواهد داشت تا بازیکنان جوان ملوان را آماده دیدار بزرگ مقابل تیم مدعی استقلال کند. ملوان فصل گذشته در هفته دوم لیگ برتر مقابل استقلال شکست خورد و حالا به دنبال جبران شکست خود است و نیم‌نگاهی هم به صدرنشینی لیگ خواهد داشت.


توضیحات سپاهان درباره مصدومیت آقایی‌پور
جواد آقایی‌پور یکی از نیمکت‌نشینان سپاهان در هفته نخست لیگ برتر مقابل چادرملو بود که از دقیقه 65 به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین مسابقه شد اما تنها 10 دقیقه بعد ناچار به خروج از زمین مسابقه شد. بعد از این مصدومیت ژوزه مورایس در نشست خبری به این خروج ناگهانی واکنش نشان داد: هنوز نمی‌دانم و این موضوع را باید از پزشک تیم بپرسم. با این حال برای من هم خیلی عجیب بود که چند دقیقه بعد از ورودش به زمین چنین مشکلی برای او پیش آمد. باشگاه سپاهان درباره مصدومیت آقایی‌پور رسماً اعلام کرد: «جواد آقایی‌پور به‌دلیل احساس درد در بازی تعویض شد، او با مصدومیت اندکی از ناحیه عضلات شکم مواجه شده و در حال حاضر فرایند درمانی خود را طی می‌کند. بررسی صورت گرفته از سوی تیم پزشکی سپاهان نشان می‌دهد مصدومیت او جدی نیست و به‌زودی به تمرینات اضافه می‌شود.»


خریدهای آلومینیوم اراک
باشگاه آلومینیوم اراک پس از تمدید قرارداد پرشمار مهره‌های فصل گذشته‌اش و جذب بازیکنانی مثل علی رضایی، امیر ابراهیم‌زاده، طاها محبی و احسان مرادیان، یک بازیکن دیگر هم جذب کرد و مهاجم سابق خود را دوباره به خدمت گرفت.میثم آقایی، کاپیتان پیشین آلومینیوم اراک پس از دو سال و نیم دوری دوباره به تیم شهرش بازگشت و با امضای قراردادی رسما به این باشگاه پیوست و شاگرد سید مجتبی حسینی شد.
این مهاجم بومی که تجربه صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم اراک را داشته و سابقه بازی در تیم‌هایی مثل مس کرمان، خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی و... را دارد، پس از صعود به لیگ برتر به همراه تیم خیبر، به ایرالکو بازگشت و به تمرینات این تیم اضافه شد.
آلومینیوم اراک که جای خالی زیادی در فهرست بزرگسالان خود دارد، احتمالا تا پایان نقل و انتقالات هم مجددا بازیکن جدید جذب می‌کند. باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود با احسان مرادیان، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور وارد مذاکره شد و برای امضای قراردادی به مدت دو فصل با این بازیکن به توافق نهایی دست یافت.
این دروازه‌بان ۲۹ ساله که تجربه حضور در استقلال اهواز، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را دارد و قهرمانی جام حذفی و سوپرجام نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، طی یک سال و نیم اخیر در تراکتور عضویت داشت که اکنون به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک اضافه شد.


تراکتور به دنبال قاتل جدید
اسکوچیچ گزینه جدید معرفی کرد
با وجود عملکرد درخشان تامی اشتراکالی در خط حمله تراکتور مقابل مس رفسنجان، مدیران این باشگاه همچنان با وسواس خاصی نحوه جذب گزینه‌های موردنظر اسکوچیچ برای خط حمله را بررسی می‌کنند.
بعد از پاسخ منفی مهاجم گامبیایی به پیشنهاد تی‌تی‌ها، حالا دو گزینه جدید از سوی اسکوچیچ به مدیران باشگاه معرفی شده و آنها در تلاش هستند تا مهاجم موردنظر را جذب کنند. البته بعید است این تیم تبریزی بتواند تا پیش از بازی پرسپولیس موفق به جذب یک مهاجم شود و حالا باید منتظر ماند و دید خرید جدید تبریزی‌ها چه کسی خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی