صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و پنج - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و پنج - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

سفر موقت
خانواده کاکوتا و اندونگ به تهران
تکلیف خانواده‌های گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ هافبک‌های جدید باشگاه استقلال مشخص نیست. در حالی که حضور این دو بازیکن در استقلال قطعی شده است، هنوز معلوم نیست که خانواده این دونفر آنها را در تهران همراهی خواهند کرد یا نه. معمولاً بازیکنان خارجی که با تیم‌های لیگ برتری به توافق می‌رسند، بنابر شرایط‌شان تصمیم می‌گیرند که خانواده‌هایشان هم در ایران مستقر شوند یا نه که حالا طبق شنیده‌ها این دو بازیکن بعد از 2-3 ماه حضور در ایران در این باره تصمیم می‌گیرند و خانواده‌هایشان فعلاً فقط مسافرتی کوتاه به تهران خواهند داشت تا بعداً در این باره تصمیم بگیرند.
 

استقلال قرارداد بازیکنان را تحویل سازمان لیگ داد
باشگاه استقلال قرارداد بازیکنانش را تحویل سازمان لیگ داد. طبق شنیده‌ها مسئولان آبی‌ها قرارداد بازیکنانی که باید قراردادشان در سازمان لیگ ثبت شود را تحویل این سازمان دادند تا کارهای مربوط به این موضوع انجام شود و سازمان لیگ بعد از بررسی‌های لازم اقدام به ثبت قرارداد‌ها کند. استقلال فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و علاوه بر حفظ بازیکنان کلیدی خود خریدهای خوبی انجام داد تا لیگ بیست و چهارم را طوفانی شروع کند.
 

پیام حیدری
 داور استقلال-شمس‌آذر شد
داور بازی استقلال و شمس‌آذر مشخص شد. رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سه روز دیگر شروع می‌شود که در اولین هفته استقلال باید مقابل شمس‌آذر قزوین قرار بگیرد. درحالی که سه روز بیشتر به شروع این تقابل نمانده است، طبق اعلام سازمان لیگ پیام حیدری دیدار استقلال و شمس‌آذر را قضاوت خواهد کرد. همچنین سعید قاسمی، محمد عطایی و حسین زمانی کمک‌های او در این دیدار خواهند بود و رضا سخندان به عنوان ناظر این دیدار و کوپال ناظمی به عنوان داور VAR و احمد محمدی به عنوان کمک او انتخاب شدند.
 

نکونام همچنان به دنبال دستیار خارجی
در فاصله 3 روز مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر همچنان بحث دستیار خارجی نکونام داغ است. در حالی که نکونام از فصل قبل علاقه داشت که یک دستیار خارجی داشته باشد، این اتفاق نیفتاد و با شروع نقل و انتقالات بحث‌هایی مبنی بر جذب یک مربی اسپانیایی مطرح شده بود که همچنان در فاصله 3 روز مانده به شروع لیگ برتر این اتفاق نیفتاده است و فعلاً فقط یوسو سسما به عنوان بدنساز خارجی تیم در کنار نکونام خواهد بود. حالا باید دید در این مدت باقیمانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر، مسئولان استقلال در این زمینه چه اقدامی انجام می‌دهند و بالاخره موفق می‌شوند که طلسم دستیار خارجی استقلال را بشکنند یا نه.
 

به دنبال پرداخت بدهی ساپینتو
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال دادخواست 4000 دلاری داد. این مربی که تقریباً یک سال قبل از استقلال جدا شد، در نامه خداحافظی‌اش با صراحت اعلام کرده بود اگر باشگاه استقلال هرچه سریع‌تر زمینه پرداخت مطالبات او را فراهم نکند، از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد که حالا این موضوع را عملی کرده و دنبال شکایت خود از استقلال است.
 درحالی که سه روز به شروع لیگ بیست و چهارم مانده هنوز مطالبات این مربی پرداخت نشده است و مسئولان استقلال در تلاش هستند با پرداخت بدهی او این پرونده را هرچه سریع‌تر ببندند تا پنجره باشگاه بسته نشود.

جستجو
آرشیو تاریخی