صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفده - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفده - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

درخواست از سراسر جهان به زوج طلایی تنیس
دوباره با هم ازدواج کنید

درست قبل از المپیک 2024 پاریس، خبر غیرمنتظره‌ای آمد: کاترینا سینیاکوا و توماش ماچاک نمایندگان جمهوری چک در تنیس دوبل، جدایی خود را اعلام کردند. با این حال آنها به عنوان یک زوج تنیس در بازی‌های پاریس وارد رقابت شدند و در کمال تعجب جهانیان به فینال رسیدند و مدال طلا را به دست آوردند. هواداران چک در رولان گاروس از ارتباط خوب این زوج با وجود جدایی در زندگی شخصی حیرت‌زده شدند.
دومین مدال برای جمهوری چک توسط این زن و شوهر سابق به دست آمد که با هم وارد مسابقات تنیس دونفره مختلط شدند. آنها با وجود جدایی ولی قول مدال داده بودند و به این وعده نیز عمل کردند، آن هم چه مدالی؛ طلا.
سینیاکوا قبل از شروع المپیک گفت: «بله، درست است اما این موضوع خصوصی است. ما در المپیک بازی خواهیم کرد، چون حرفه‌ای هستیم.»
آشنایی در سال 2020 و شروع زندگی مشترک این دو در سال 2021 بود ولی قبل از بازی‌های المپیک جدا شدند. حالا ولی گمانه‌زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه سینیاکوا و ماچاک پس از کسب مدال دوباره به هم برمی‌گردند، آغاز شده است. آنها در طول بازی‌های المپیک در حالی که با یکدیگر در زمین بازی می‌کردند، جو آرامی را حفظ کردند که مورد توجه تماشاگران نیز قرار گرفت.
یکی از طرفداران در اینستاگرام زیر عکسی از این زوج نوشته بود: «حالا که طلا را برده‌اند، چرا دوباره به هم نرسند؟»
هواداران همچنین در مورد واکنش‌های بی‌اختیار و خوشحالی عمیق این دو بعد از طلا نیز تحت‌تأثیر قرار گرفتند. یکی از طرفداران در فیسبوک نوشت: «آن خوشحالی را دیدید؟ قطعاً از هم جدا نشده‌اند. آنها فقط رسانه‌ها را فریب دادند.»
جو خوب بین این زوج در تمرینات قبل از بازی فینال نیز مورد توجه هواداران چک قرار گرفته بود: «این دو با هم خیلی خوب رفتار می‌کنند. حدس می‌زنم آنها با شرایط خوبی از هم جدا شده‌اند و شاید آنها طلا را نیز ببرند.»
در این بین برخی در مورد اینکه چه کسی قطع رابطه کرده است، شروع به گمانه‌زنی کردند. آنها رفیق هستند و عالی بازی می‌کنند. هیچ‌کس فاش نکرده که چه کسی دیگری را ترک کرده است اما حس خوبی بین آنها وجود داشت و در نهایت نتیجه نیز گرفتند. در پایان بازی‌ها هنگامی که از آنها پرسیده شد، آیا در زندگی شخصی خود دوباره به هم برمی‌گردند، به صورت رمزآلود پاسخ دادند: «این یک راز است. وقتی شما گیج می‌شوید، ما خوشحال می‌شویم. ما آنقدر حرفه‌ای هستیم که از هم جدا شدیم ولی توانستیم کاملاً روی مدال تمرکز کنیم.»
اینکه آیا سینیاکوا و ماچاک دوباره در زندگی شخصی به هم بر‌گردند، فعلاً یک راز باقی مانده ولی حالا یک دنیا از آنها درخواستی ویژه دارند: لطفاً دوباره ازدواج کنید.

 

پیشنهاد ازدواج بعد از کسب طلا

جنگ سی وی، بازیکن تیم بدمینتون چین پس از دریافت مدال طلای بدمینتون با درخواست ازدواج هوانگ یا چیونگ، هم‌تیمی‌اش روبه‌رو شد و این دو اتفاق شیرین در یک روز رخ داد.

جستجو
آرشیو تاریخی