صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفده - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفده - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 ادامه مذاکره با بازیکنان خارجی
باشگاه استقلال درحالی که از لحاظ داشتن بازیکن خارجی وضعیت مطلوبی دارد و همین حالا 8 بازیکن در ترکیب فصل بعد حضور دارند و باید دو بازیکن از فهرست نهایی کنار گذاشته شوند، همچنان مذاکره با بازیکنان خارجی را رها نکرده و درپی جذب گزینه‌های ایده‌آل است. در همین راستا دیدیه اندونگ ستاره گابنی با باشگاه استقلال به توافقاتی رسیده و قرار است این مذاکرات در روزهای آتی نیز ادامه یابد.
 

گلزنی خرید جنجالی استقلال
درحالی که جواد نکونام تمایل چندانی به تداوم حضور زیلیکیچ در تیمش ندارد، در بازی دوستانه مقابل العروبه عربستان دقایقی به این بازیکن میدان داد که همین تصمیم موجب شد بازیکن بوسنیایی استقلال گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. زیلیکیچ در دو بازی دوستانه برابر استانبول اسپور و العروبه عربستان به میدان رفت که موفق شد گل بزند؛ گلی که ممکن است تأثیر زیادی در تصمیم نهایی نکونام برای انتخاب این بازیکن داشته باشد. با توجه به اینکه زیلیکیچ در این بازی نمایش مطلوبی داشت، ممکن است جواد نکونام را برای جدا کردن او از ترکیب تیمش منصرف کند.
 

جریمه در انتظار استقلال
 طبق ماده ۳۰ دستورالعمل ناظر بر قراردادها باشگاه‌های لیگ برتری باید ۲۰ روز قبل از شروع مسابقات نسبت به ثبت رسمی قرارداد حداقل ۱۶ بازیکن خود در سازمان لیگ اقدام کنند. با توجه به اینکه باشگاه استقلال مانند بسیاری از باشگاه‌ها اقدامی در این راستا انجام نداده، ممکن است با جریمه 5 میلیارد تومانی مواجه شود. باشگاه استقلال باید هرچه زودتر قراردادهای بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کند تا از خطر جریمه مصون بماند.


شرط استقلال
برای فروش محمد منتظر
باشگاه مس رفسنجان به دنبال دائمی کردن قرارداد منتظر محمد است و مسئولان باشگاه استقلال نیز به واسطه بی‌میلی نکونام به حفظ این بازیکن عراقی بی‌میل نیستند که چنین اتفاقی رخ دهد و منتظر محمد جدا شود. گفته شده باشگاه استقلال برای انتقال این بازیکن خواستار دریافت مبلغ قابل‌توجهی شده اما باشگاه مس رفسنجان که با مشکلاتی در فصل جاری مواجه است، با این درخواست موافقت نکرده است.
 

بیک‌زاده تکذیب کرد
نقل‌قولی از زبان هاشم بیک‌زاده علیه رامین رضاییان منتشر شد که تا حدی حاشیه‌ساز بود. هاشم بیک‌زاده ابتدای فصل پیش به عنوان دستیار در کنار نکونام همکاری می‌کرد و ناگهان از استقلال جدا شد اما نقل‌قول منتشر شده از قول خود را علیه رامین رضاییان نمی‌داند و در مصاحبه‌ای اعلام کرده آن جملاتی که به زبان آورده، هیچ ارتباطی به رامین رضاییان نداشته است.
 

انتقاد پاشازاده از زمان برگزاری اردو
مهدی پاشازاده که گزینه سرپرستی تیم استقلال هم هست، از وضعیت این روزهای فوتبال ایران انتقاد کرده است. پاشازاده می‌گوید: «شرایط این روزهای فوتبال کشور افتضاح است. مگر می‌شود یک تیم 80 درصد بازیکنانش قرارداد نداشته باشند؟ فوتبال ایران هیچ چیزی ندارد، فاجعه هستیم. چند سال دیگر باید با پاکستان و افغانستان رقابت کنیم.» پاشازاده معتقد است اردوی اخیر استقلال باید قدری زودتر انجام می‌شد: «به نظر من استقلال دوباره عقب است و این اردویی که رفتند باید یک ماه قبل انجام می‌شد.»
 

ادامه بازی‌های تدارکاتی در تهران
جواد نکونام تاکنون تیمش را در سه بازی تدارکاتی محک زده که نتایج مطلوبی هم به دست آورده است. با توجه به اینکه هنوز به شروع لیگ برتر زمان باقی است، تداوم بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به هماهنگی استقلال در فصل آتی کمک کند و باشگاه نیز در همین راستا اقداماتی انجام خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی