خبر

احمدی از چهارشنبه
در تمرینات گروهی
محمدمهدی احمدی بازیکن مصدوم پرسپولیس، تمرینات خود را با مربی بازتوانی شروع کرده و مشکل او جدی نیست. خبرهای دریافتی حاکی از آن است که او از روز چهارشنبه با پایان مصدومیت، در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد. اورونوف هم به دلیل مصدومیت جزئی در آخرین بازی تیمش در المپیک بازی نکرد و به نظر مشکل خاصی ندارد. او جمعه به اردو ملحق شد و کادر پزشکی وضعیت او را کنترل خواهد کرد.
 

شایعات جدید درباره تعیین
 تکلیف مهدی عبدی
باشگاه پرسپولیس به مهدی عبدی اعلام کرده تا مقصد نهایی خود را اعلام کند تا سرخ‌پوشان با اعلام مبلغ رضایتنامه و پرداخت آن از سوی باشگاه مورد نظر مقدمات جدایی این مهاجم را فراهم کنند. در این میان اگرچه باشگاه گل‌گهر سیرجان خواستار جذب مهاجم پرسپولیس است اما عبدی دوست دارد به تیم دیگری برود. این مهاجم در تلاش است تا رضایتنامه خود را از سرخ‌پوشان دریافت کند و همانند فصل گذشته برای تراکتور تبریز بازی کند. از سوی دیگر شایعه شده باشگاه پرسپولیس تمایل دارد تا مهدی عبدی را با محمدرضا آزادی بازیکن فصل پیش تیم نساجی که به العروبه امارات پیوسته معاوضه کند. این‌طور که شنیده می‌شود آزادی نظر سرمربی تیم العروبه را جلب نکرده و به همین دلیل خواهان این شده تا مهاجم دیگری به این تیم اضافه شود.
 

شمس‌آذر مقصد احتمالی گوهری
دروازه‌بان پرسپولیس به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری‌ است و مذاکرات خود را برای حضور در این تیم پیش می‌برد. احمد گوهری در پایان فصل قبل که به صورت قرضی در آلومینیوم اراک بازی کرده در تمرنیات پیش‌فصل پرسپولیس حاضر نشد چرا که دنبال جدایی است. او در این دو سه هفته در تلاش بود تا رضایتنامه خود را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و از این تیم جدا شود. در مقابل باشگاه پرسپولیس نیز از این دروازه‌بان خواسته تا باشگاه مورد نظر خود را اعلام کند تا برای صدور رضایتنامه، مذاکره صورت گیرد. گفته می‌شود شمس‌آذر قزوین که هدایت این تیم را در این فصل مازیار زارع برعهده گرفته، به دنبال جذب سنگربان پرسپولیس است.


قرارداد چهارساله
با یک مدافع راست جوان
باشگاه پرسپولیس دیروز یک مدافع راست جوان از تیم شهرراز شیراز به خدمت گرفت و با این بازیکن قراردادی ۴ساله امضا کرد. عرفان شیروانی که اصالتاً شیرازی است و طی فصل اخیر لیگ دسته اول برای تیم شهرراز به میدان رفته و در سمت راست خط دفاعی این تیم نمایش مؤثری داشت، به‌عنوان جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.
 باشگاه شهرراز شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توافق صورت گرفته بین دو باشگاه شهرراز و پرسپولیس، عرفان شیروانی که قراردادی سه‌ساله با نارنجی‌پوشان شیرازی داشت، به پرسپولیس پیوست و سومین بازیکن جوان این تیم محسوب می‌شود که راهی تیم‌های دیگر شده است.» عرفان شیروانی طی سالیان اخیر در تیم فوتبال جوانان ایران عضویت داشت و شاگرد صمد مرفاوی بود که توانستند به قهرمانی در تورنمنت کافا۲۰۲۲ نیز دست پیدا کنند و حالا با انتقال به پرسپولیس تجربه جدیدی به دست خواهد آورد.


سرلک  از هفته بعد در تمرین پرسپولیس
میلاد سرلک  که از حضور در تمرینات پیش فصل ملوان امتناع کرده در هفته‌های اخیر به دنبال دریافت مجوز پایان خدمت خود بود. غیبتی که باعث شد تا سعید دقیقی سرمربی جدید ملوان چند روز قبل مصاحبه تندی انجام داده و اعلام کند اگر سرلک به تمرینات ملوان نرود مجبور است اقدامات جدیدی انجام بدهد.
اما با وجود تمام این اتفاقات به نظر می‌رسد میلاد سرلک مجوز پایان خدمت خود را دریافت کرده و پس از بازگشت پرسپولیس از اردوی ترکیه در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی