نقل و انتقالات

هافبک عراقی
برای استقلال خوزستان
مؤمل عبدالرضا دو فصل گذشته در عضویت تیم فوتبال الطلبه عراق قرار داشته و حالا به عنوان بازیکن آزاد راهی خوزستان شده تا فصل جدیدی از زندگی ورزشی خود را در همسایگی کشورش عراق رقم بزند.
 این بازیکن راست‌پا و 24 ساله است و در پست هافبک میانی بازی می‌کند. مؤمل فوتبال حرفه‌ای را از سال 2018 با عضویت در الزورا آغاز کرده و سپس در تیم فوتبال البغداد عراق تا پیش از پیوستن به الطلبه بازی کرده است.
 

دستیار یحیی در فولاد از  ایتالیا می آید
پس از جدایی نادر غبیشاوی، مدیران فولاد برای انتخاب مربی گلرهای خود، دست روی یک گزینه خارجی گذاشتند و دومنیکو دواردو همزمان با شروع اردوی فولادی‌ها در دبی، به این تیم ملحق شد.
دواردو که فصل گذشته به عنوان مربی دروازه‌بان‌های اودینزه در سری A ایتالیا مشغول به فعالیت بوده، در تیم‌های دیگری همچون الغرافه قطر، ضمک عربستان، آلبیسولا (سری C) و... هم سابقه مربیگری دارد.
 مربی گلرهای فولاد پیش از حضور در عرصه مربیگری سابقه بیش از ۱۶۰ بازی در لیگ‌های مختلف ایتالیا را داشته و از دروازه تیم‌های فوتبال هلاس ورونا، سورنتو کالچو، تورینو، ویچنزا، کرمونزه، بنونتو، جنوآ و نووارا حفاظت کرده است.
 وی همچنین در تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایتالیا بازی کرده‌ است.
 

اولین خرید باشگاه ایرانی
پس از یک‌سال
باشگاه آلومینیوم اراک در زمستان گذشته به دلیل شکایت والنتینو یوئل و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست بازیکن جدیدی بگیرد و سیدمجتبی حسینی با نفرات قبلی تیمش را وارد نیم‌فصل دوم کرد و در نهایت هم با وجود کمبود بازیکن توانست عملکرد خوبی با کسب رتبه هفتمی داشته باشد ولی آنها پس از حدود یک سال دوباره وارد بازار شده‌اند.
محمد ابراهیم‌زاده که طی سه فصل گذشته در تراکتور عضویت داشت و سهمیه جوانان در این تیم بود، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت تا پیشرفت بیشتری زیر نظر مجتبی حسینی داشته باشد و در دیدار تدارکاتی مقابل خیبر خرم‌آباد هم به میدان رفت.
 

مدافع خارجی آبی‌ها
به گل‌گهر پیوست

فعالیت گسترده نقل و انتقالاتی گل‌گهر سیرجان ادامه دارد و این باشگاه پس از جذب علی قربانی، گوستاوو واگنین، علیرضا کاظمی، مجید عیدی، سامان نریمان‌جهان، فرزین گروسیان و امید حامدی‌فر، با یک مدافع جدید دیگر قرارداد بست و تعداد خریدهای لیگ برتری خود را به عدد هشت افزایش داد.
 عثمان اندونگ که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به استقلال خوزستان پیوست و نقش مهمی در بقای این تیم در لیگ برتر داشت، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و رسماً به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد.

جستجو
آرشیو تاریخی