نقل و انتقالات

چپ ملوان ذوبی شد
پدرام قاضی‌پور که سابقه بازی در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان انزلی، بعثت کرمانشاه و... را در کارنامه دارد، فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار ملوان بود که به جمع گاندوها ملحق شده است. با اعلام باشگاه ذوب‌آهن، این مدافع چپ‌پا بعد از تأییدفنی توسط محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در جلسه با مدیران باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به امضا رساند. قاضی‌پور در تمرینات ذوب‌آهن هم حضور یافته و آماده بازی در لیگ برتر بیست‌وچهارم می‌شود. ذوب‌آهن تاکنون در نقل و انتقالات تابستانی به طور رسمی رامتین سلیمان‌زاده، مهدی ممی‌زاده و پدرام قاضی‌پور را جذب کرده و به نظر می‌رسد در روزهای آینده از خریدهای دیگر خود هم رونمایی کند.


مدافع سابق فجر آبی‌پوش شد
در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان که زیر نظر میودراگ بوژوویچ، سرمربی مونته‌نگرویی، دنبال می‌شود، آرام عباسی، مدافع۳۰ساله فصل گذشته فجر سپاسی شیراز، به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد. عباسی که سابقه بازی در تیم‌های هوادار، صبای قم، پدیده مشهد و نفت آبادان را در کارنامه کاری خود دارد، از مهره‌های تأثیرگذار فجر در فصل گذشته بود. این بازیکن که در مقطعی در تیم ملی امید نیز بازی کرده است، سابقه قهرمانی با تیم‌های امید و جوانان فجر شهیدسپاسی را دارد.
 

توافق استقلال خوزستان با پورحمیدی
حسن پورحمیدی دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوزستان با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد و فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. پورحمیدی فصل گذشته رقابت نزدیکی با فرزین گروسیان داشت و در 16 مسابقه برای استقلال خوزستان به میدان رفت و 3 کلین‌شیت هم به نام خود ثبت کرد و در مجموع 17 گل هم دریافت کرد. بهروز بارانی وینگر فصل گذشته استقلال خوزستان هم با این تیم تمدید کرد و یک فصل دیگر در این تیم حضور خواهد داشت.
 

خیبر بازیکن خارجی جدید جذب کرد
 خیبر خرم‌آباد تیم تازه راه‌یافته به لیگ برتر مشغول یارگیری و تقویت خود برای لیگ بیست‌وچهارم است. از این‌رو مسئولان باشگاه لرستانی اقدام به جذب یک بازیکن خارجی جدید کرده‌اند. آنتونی آکومو آگای (Anthony Akumu Agay) که ۳۱ ساله است و ۱۸۸ سانتی‌متر قد دارد، با عقد قرارداد رسمی به عضویت خیبر خرم آباد درآمده است. آکومو ۴۷ بار برای تیم ملی کنیا به میدان رفته و یک گل ملی را نیز در مقابل روسیه به ثبت رسانده است. بازیکن باتجربه کنیایی در رده باشگاهی سابقه حضور در تیم‌های زسکویونایتد زامبیا، کایزرچیفس آفریقای‌جنوبی، گورماهیای کنیا و ساگان توسو ژاپن را در کارنامه دارد. آکومو سال گذشته نیز همراه با تیم ملی کنیا به ایران آمد و در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت.
 

بوحمدان دوباره با فولاد بست
هافبک دفاعی دزفولی که در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم به فولاد خوزستان ملحق شده بود، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. بوحمدان که سابقه دو دوره دیگر حضور در فولاد را دارد، در تمرینات این تیم شرکت کرده و در این فصل زیرنظر یحیی گل‌محمدی کار خود را ادامه می‌دهد. این بازیکن ۳۵ساله باتوجه به قوانین اجازه عقد قرارداد یک‌ساله را با تیم فولاد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی