مصاحبه و خبر

گل‌گهر جواب نامه پرسپولیس را نمی‌دهد
حسین بادامکی، درباره جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس و توافق سرخپوشان با باشگاه الوکره قطر اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد خوبی که به باشگاه رسید، باوجود اینکه خیلی سخت بود ولی با جدایی او موافقت کردیم. منافع خوبی هم نصیب باشگاه شد و امیدواریم این تصمیم در نهایت هم به نفع باشگاه باشد و هم به نفع بازیکن. وی در مورد گزینه‌های جایگزینی عبدالکریم حسن گفت: دو گزینه خارجی داریم که درحال مذاکره با آنها هستیم. معاون ورزشی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مذاکره با عطیه‌الله مراکشی گفت: این موضوع بیشتر گمانه‌زنی فضای مجازی و رسانه‌ها است، ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد. بادامکی در واکنش به این موضوع که رضا درویش اعلام کرده بود تا پایان هفته دو بازیکن خارجی جذب خواهد شد و آخرین وضعیت جذب دروازه‌بان به کجا رسید، عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این کار انجام می‌شود. ما در پست دروازه‌بان هم چند گزینه خارجی داریم که درحال مذاکره هستیم. حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شده است؟ وی در پاسخ به این سؤال گفت: گزینه ایرانی کمی سخت است و همه دروازه‌بان‌ها با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و باشگاه‌ها اجازه جدایی نمی‌دهند. برای اخباری به باشگاه گل‌گهر نامه زدیم اما این باشگاه به صورت کتبی جوابی به ما نداده است.
 

تست پرسپولیسی‌ها در ایفمارک
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و همراهان، دیروز با حضور در ایفمارک، تست‌های پزشکی را به طور کامل پشت سر گذاشتند. دکتر فرید زرینه در این ارتباط گفت: طبق پروتکل‌های که وجود دارد و با هماهنگی که صورت گرفته بررسی‌های پزشکی مختلف از تست‌های ارتوپدی، تست ورزش، بررسی‌های قلبی-عروقی، آزمایش‌ها، تست‌های ذهنی و تعادلی و بسیاری موارد دیگر انجام شد. مدیر امور پزشکی باشگاه پرسپولیس که در جریان این حضور با دکتر زهره هراتیان دیدار و گفت‌و‌گو داشت، ادامه داد: جای خوشبختی است که چنین خدماتی در اختیار فوتبال کشور قرار دارد. همه چیز خیلی عالی، خوب و منظم پیش رفت. خیلی زحمت کشیدند. البته فکر می‌کنم با توجه به اهمیت روزافزون مسائل پزشکی، جا دارد حمایت مادی و معنوی بیشتری از این مرکز صورت بگیرد و شاهد توسعه بیشتر آن باشیم چون فواید آن برای خود فوتبال بود.


اردوی هلند پرسپولیس در آستانه لغو
اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در کشور هلند، تاکنون سه بار به تعویق افتاده است و حالا در آستانه لغو قرار دارد. پرسپولیسی‌ها که ابتدا قرار بود در اواخر تیرماه راهی هلند شوند، در یک مرحله اردوی خود را به تاریخ 2 مردادماه موکول کردند و سپس به دلیل عدم تکمیل تیم، این اردو به تاریخ 9 مردادماه موکول شده است. درحالی که هنوز نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس به پایان نرسیده است و تیم کامل در اختیار گاریدو قرار ندارد، شنیده می‌شود تعویق سه‌باره زمان اردوی سرخپوشان در هلند مشکل‌ساز شده است و به همین دلیل امکان دارد اردوی سرخپوشان در کشور هلند به طور کامل لغو شود. مشکل دیگر پرسپولیس برای اعزام به کشور هلند، اضافه شدن یک به یک بازیکنان به لیست این تیم و همچنین درخواست صدور ویزا برای این بازیکنان به صورت تکی است که به یک مشکل بزرگ دیگر تبدیل شده است. مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات به وجود آمده را حل کنند، اما با توجه به اتفاقات رخ داده احتمال لغو اردوی پرسپولیسی‌ها در هلند زیاد است.


سیدجلال از امروز در تمرین
کاپیتان سابق سرخپوشان بعد از خداحافظی از دنیای بازی با پایان لیگ بیست‌ویکم، در پرسپولیس ماند تا این بار به عنوان مربی کار کند. سید جلال از دو سال پیش روند دریافت مدارک مربیگری خود را شروع کرد و سرانجام دیروز مدرک مربیگری A آسیا را از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دریافت کرد. بنابراین حسینی در فصل آینده بدون مشکل از هفته ابتدایی می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. او بعد از یحیی گل‌محمدی و اوسمار این بار کنار گاریدو اسپانیایی در کادرفنی پرسپولیس کار خواهد کرد. به احتمال زیاد سیدجلال از امروز به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی