نقل و انتقالات

 دورتموند در تلاش برای جذب کوتو
به گزارش فابریتزیو رومانو، دورتموند با منچسترسیتی تماس گرفته تا شرایط قرارداد یان کوتو را بررسی کند. دورتموند قصد ندارد بند آزادسازی 40 میلیون یورویی او را بپردازد، در حالی که کوتو مشتاق این انتقال است. باشگاه آلمانی قصد دارد حدود 25 میلیون یورو برای او پیشنهاد دهد.
 
 پی.اس.جی به دنبال کاپیتان یونایتد
به گزارش نشریه اکیپ فرانسه، منابع داخلی باشــــگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گویند که آنها به طور جدی علاقه‌مند به جذب برونو فرناندز هستند. این هافبک پرتغالی اما به هیچ وجه نمی‌تواند موافقت منچستریونایتد را در این مقطع جلب کند.
 
 آمرابات در یونایتد نمی‌ماند
به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی، منچستریونایتـــــــــد به فیورنتینا اطلاع داده است که‌ بند خرید 20 میلیون یورویی سوفیان آمرابات را فعال نخواهد کرد. یونایتد همچنان به آمرابات علاقه‌مند است و مایل به بحث در مورد شرایط مختلف است، زیرا اریک تن‌هاخ او را دوست دارد. او مورد علاقه باشگاه‌های دیگر نیز هست.
 
 لوکاکو با ناپولی به توافق رسید
به گزارش اسکای، لوکاکو و ناپولی به توافق شفاهی دست یافتند. با اینکه چلسی برای آزادسازی لوکاکو 40 میلیون یورو درخواست می‌کند اما توافقی بین باشگاه‌ها صورت نگرفته است و فعلاً فقط خود لوکاکو با ناپولی توافق کرده است.
جستجو
آرشیو تاریخی