تحقق رؤیای کودکی MT در میلان

فرخ حسابی
خبرنگار

مهدی طارمی به گفته خودش به رویایش رسیده، رویای بازی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان. پسر بوشهری حالا تیتر اول بسیاری از رسانه‌های ایتالیا و اروپا را به خود اختصاص داده است، به عنوان «خرید بزرگ اینتر». یکی ار پرافتخارترین، قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه‌های ایتالیا حالا خوشحال است که ستاره ایرانی را در اختیار گرفته است، گلزنی که گرچه خیلی دیر به فوتبال اروپا رسید اما مسیر رسیدن به قله را با سرعت طی کرد.
سندباد دریانورد، لقبی است که سایت اینتر به زیبایی برای توصیف مهدی از آن استفاده کرده است. روزنامه گاتزتا دلواسپورت هم گزارش حضور طارمی در باشگاه را با تمام جزئیات منتشر کرده، درست همان‌طور که در مورد فوق ستارگان فوتبال جهان انجام می‌شود. این روزنامه نوشت که مهاجم ایرانی حالا مهره کلیدی سیمونه اینزاگی به حساب می‌آید و اینزاگی که خودش به تازگی با اینتر تمدید قرارداد کرده، از داشتن چنین ستاره‌ای به وجد آمده است. گاتزتا توضیح داده در روزهایی که لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام دو مهاجم ملی‌پوش اینتر غایب هستند، اینزاگی همه برنامه‌های تهاجمی خود را بر مبنای حضور طارمی طراحی خواهد کرد.
بدون شک طارمی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و در مسیر رسیدن به موفقیت، جاه‌طلبی‌های خود را هیچ‌گاه فدای پول و حضور در لیگ‌های آسان‌تر نکرده است. او رقیب همه بازیکنان بزرگ به شمار می‌رود و بدون شک در اینتر، قهرمان فصل گذشته سری آ نیز روزهایی هیجان‌انگیز را خلق خواهد کرد. هیجان MT در میلان تازه شروع شده و پسر ایران زمین، حالا در سرزمین چکمه، خاطرات فوتبالی جدیدی را برای ایرانی‌ها خلق می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی