خبر

مأموریت غیرممکن جذب قایدی
هواداران استقلال همچنان روی جذب مهدی قایدی پافشاری می‌کنند. این روزها خبرهای ضدونقیض زیادی درباره تمایل مسئولان باشگاه استقلال به جذب مهاجم سابق‌شان به گوش می‌رسد اما به نظر پروسه کشاندن او به ایران به این راحتی‌ها هم نیست و آبی‌پوشان برای برگرداندن او مجبور هستند با پرداخت رقم پیشنهادی شباب‌الاهلی رضایت این باشگاه را بگیرند تا جواز حضور قایدی در لیگ ایران صادر شود. باتوجه به رقم سنگین باشگاه اماراتی برای صدور رضایتنامه آن هم در شرایطی که استقلال از نظر مالی اوضاع چندان خوبی ندارد به نظر می‌رسد پروسه جذب قایدی مأموریتی غیرممکن است و احتمالاً پای قایدی در فصل بیست‌وچهارم هم به لیگ برتر ایران نخواهد رسید.
 

نکونام به دنبال پرکردن
جای خالی جلالی
با احتمال جدایی ابوالفضل جلالی مدافع فصل قبل استقلال و پیوستن او به باشگاه ملوان، حالا مسئولان استقلال اقدام به جذب میلاد زکی‌پور مدافع سپاهان و تمدید قرارداد با جعفر سلمانی کرده‌اند. بعد از جنجال‌های فراوان همچنان تکلیف ابوالفضل جلالی روشن نشده و معلوم نیست که او به‌خاطر خدمت سربازی فصل جدید در استقلال می‌ماند یا نه. حالا باتوجه به بلاتکلیفی جلالی، جواد نکونام اقدام به جذب زکی‌پور مدافع فصل قبل طلایی‌پوشان کرده است و همچنین به دنبال این است تا با جعفر سلمانی تمدید کند که در صورت جدایی جلالی و رفتن او به ملوان، جای خالی این بازیکن به خوبی پر شود. روز گذشته خبری درباره اعزام جلالی به خدمت سربازی منتشر شد که نشان داد خبرهای رسیده قبلی پیرامون اعزام این بازیکن صحت داشته است. گفته می‌شود جلالی در تاریخ یکم مردادماه باید به خدمت مقدس سربازی برود و درعین حال قراردادش با استقلال پابرجا است و بعد از بازگشت از سربازی می‌تواند دوباره برای آبی‌ها به میدان برود.
 

سرپرست جدید استقلال
 هفته آینده مشخص می‌شود
طبق خبرهای تازه‌ای که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی احتمالاً سرپرست جدید استقلال هفته بعد مشخص می‌شود. استقلالی‌ها فصل قبل رکورد جدیدی از خود به جای گذاشتند و 3 سرپرست در طول یک فصل عوض کردند. حالا به نظر می‌رسد باشگاه استقلال قید سرپرستی آتیلا حجازی را زده است و هفته آینده نام سرپرست جدید خود را اعلام خواهد کرد. بعد از بلاتکلیفی‌های مربوط به شروع تمرینات استقلال، این‌طور که شنیده می‌شود تمرینات آبی‌پوشان از 18 تیر همزمان با معرفی سرپرست جدیدشان شروع خواهد شد. بعد از 3 سرپرست که عمر فعالیت هرکدام‌شان کوتاه بود، حالا انتظار می‌رود که باشگاه سرپرستی انتخاب کند که حالاحالاها در استقلال بماند.

جستجو
آرشیو تاریخی